AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #21 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 28.4.2022 den 20.14): Var med i en jentegjeng på studiet i et par år, den ene likte meg ikke fordi "jeg var for åpen og snakket for mye". Hun leide et grupperom for å snakke med meg, gjorde det klart at fra nå av ville hun ikke invitere meg når hun inviterte de andre... Et par år senere er hele gjengen oppløst heldigvis. Og jeg har det bedre uten henne. De andre i gjengen ble for opptatt med kjærester etter hvert og falt ut... Anonymkode: 6d0fd...bb3 Det er så stygt gjort. Jeg opplevde det samme av nøyaktig motsatt grunn "at jeg ikke åpnet meg nok". Jeg mobbes av hele "gjengen". Anonymkode: 605ce...e21
Zoey Skrevet 6. mai 2022 #22 Skrevet 6. mai 2022 Helt jævlig å bli mobbet av medstudenter i voksen alder. Klem til siste taler
powerpuffen Skrevet 6. mai 2022 #23 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 30.4.2022 den 18.46): Litt sånn på siden av tema, men siden jeg treffer mange av dere her: Hvor lett er det å bli kvitt et gruppemedlem som ikke fungerer, eller unngå at noen får gratistur med navn på oppgave de ikke bidrar til? Noen med erfaring eller en historie knyttet til det? Anonymkode: b5248...a43 Min erfaring er at dette er veldig vanskelig. Når man sier i fra til emneansvarlige, er det veldig, veldig sjeldent at de stryker noen av gruppa. Den eneste måten det er mulig å gjøre det på, er å rett og slett levere uten navnet til vedkommende, men det er jo ganske slemt det også. Jeg hadde aldri hatt hjerte til å gjøre det. På mitt universitet skal vi forsvare mastergraden muntlig hver for oss. Nå skriver jeg riktignok alene, men dette er en metode for å luke ut de som ikke har bidratt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå