AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #21 Skrevet 27. april 2022 h/k skrev (På 26.4.2022 den 8.44): Hvordan gikk det hos dyrlegen? Var nyrene og han ville ikke levd særlig lenge så valgte å la han slippe.. Anonymkode: 9d559...19e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #22 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Var nyrene og han ville ikke levd særlig lenge så valgte å la han slippe.. Anonymkode: 9d559...19e Kondolerer så mye ❤️ Bra du tok den inn. Beklager at jeg var så direkte. Jeg har selv vært i den situasjonen der jeg ventet litt for lenge. Da er det lett å føle ekstra på det i denne typen tråder. Anonymkode: c3264...ed0
Tough cookie Skrevet 27. april 2022 #23 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det var desverre nyrene ja, så vi valgte å la han slippe.. Anonymkode: 9d559...19e Hadde det hjulpet katten om du hadde gått til dyrlegen med den tidligere?
Tough cookie Skrevet 27. april 2022 #24 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var nyrene og han ville ikke levd særlig lenge så valgte å la han slippe.. Anonymkode: 9d559...19e Trist, men pus har det godt nå❤️
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #25 Skrevet 27. april 2022 Tough cookie skrev (1 time siden): Hadde det hjulpet katten om du hadde gått til dyrlegen med den tidligere? Han hadde vært syk en stund men katter eller dyr generelt skjuler sykdom så lett. Så har veldig dårlig samvittighet, han kunne ha levd enda om det oppdaget tidligere.. Anonymkode: 9d559...19e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #26 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kondolerer så mye ❤️ Bra du tok den inn. Beklager at jeg var så direkte. Jeg har selv vært i den situasjonen der jeg ventet litt for lenge. Da er det lett å føle ekstra på det i denne typen tråder. Anonymkode: c3264...ed0 Det går så fint, forstår deg utrolig godt!❤️ Anonymkode: 9d559...19e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #27 Skrevet 27. april 2022 MissB skrev (22 timer siden): Dyrlegen for leeenge siden, stakkars katt. Det her handler om mer enn en ormkur, men husk på at ormkur tar parasitter også, og det kan du ikke se med øyet. Det er sant, men katter er så flinke på å skjule sykdom.. Anonymkode: 9d559...19e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #28 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Nyresvikt tenker jeg. Du må til dyrlegen med den. Anonymkode: 95669...257 Var nyrene, men nå har han det bedre i kattehimmelen🫶🏼 Anonymkode: 9d559...19e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #29 Skrevet 27. april 2022 MyMichelle skrev (22 timer siden): Hvis dette er en virkelig tråd, og ikke tulletråd, så kan du ikke være så snill å svare oss på hvordan det gikk? Ingen tulletråd. Men han er i kattehimmelen nå, var litt mye igår, var nyrene. Anonymkode: 9d559...19e 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #30 Skrevet 27. april 2022 MyMichelle skrev (På 26.4.2022 den 0.59): Du skriver at han spiser og drikker litt. Men tydeligvis ikke nok. Du sier ikke om det er plutselig eller ikke. Slappheten kan skyldes at han spiser altfor lite, og årsaken til at han spiser altfor lite er det dyrlege som finner ut. En mulig årsak er kreft. Samboeren hadde en hund som begynte spise lite fordi den hadde svulst i halsen. Den presset på spiserøret. Vær så snil å ta katten til dyrlege ❤️🙏 Han var der dagen etter. Var desverre nyrene, han hadde vært syk lenge men ikke vist noe tegn til det for han var frisk og rask. Men nå er han i kattehimmelen🫶🏼 Anonymkode: 9d559...19e 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #31 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (På 26.4.2022 den 11.23): Nettopp. Dette er en ekstremt syk katt I håp om at du fortsatt leser her TS; Min eldre katt gikk kraftig ned i vekt, kastet opp, men var ellers fin. Jeg tok den til veterniær. Sannsynlig diagnose var kreft, men gitt alderen gjorde vi ikke mer utover å overvåke. Den var hjemme hos meg i noen måneder til. De siste dagene sov den mye. Men ellers; den spiste og drakk litt, oppsøkte meg for kos, hoppet opp og ned på sofa uten å sjangle eller bomme, Katter klarer dette i det aller lengste, da det sitter så dypt hos dem å skjule sykdom. Jeg lot henne slippe mer lenge før vi kom dit du nå beskriver. Nå kan det selvfølgelig være noe som kan behandles, det er en ung katt, det vet man ikke før du har vært hos veterinær. Men akkurat nå driver du tortur av en katt som kan få hjelp, enten i behandling, eller å slippe mer. Anonymkode: c3264...ed0 Jeg har fler katter, men han var frisk og rask få dager før og hoppet rundt men plutselig så ble han syk over natten og det var nyrene, så gan hadde ikke hatt lenge igjen, så han er død nå. Anonymkode: 9d559...19e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #32 Skrevet 27. april 2022 Chroma skrev (På 26.4.2022 den 11.08): Dette var trist å lese, katten skulle vært hos veterinær lenge før den ble så skranten. Han skulle det, men han var så frisk og rask og hoppet rundt dager før så det skjedde så fort. Dyrlegen sa han har vært syk lenge, irriterende at dyr skjuler smerte.. men han hadde ikke hatt lenge igjen, kanskje et par dager så han avlivdes igår Anonymkode: 9d559...19e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #33 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (På 26.4.2022 den 10.37): Katten er selvfølgelig døende. Den vil ikke plutselig legge på seg og bli kvikk og energisk når den har kommet til det punktet du beskriver, uten å få hjelp. Kanskje kan du redde han om du tar han med til veterinær øyeblikkelig. Og da mener jeg øyeblikkelig. Anonymkode: ae655...79a Han var døende ja, var nyrene. Så han avlivdes dagen etter, han ville bare hatt noen få dager igjen. Kunne gitt han behandling hos veterinær videre, men det ville ikke lønnet seg økonomisk for han ville blitt syk dager etter uansett. Ord fra veterinær. Trist men det var sannheten Anonymkode: 9d559...19e
MyMichelle Skrevet 27. april 2022 #34 Skrevet 27. april 2022 Det var trist å høre. Takk for at du tok deg tid til å fortelle oss hvordan det gikk. Jeg vet hvordan det føles når ens dyr må avlives 😢 Ønsker det går bra med deg ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #35 Skrevet 28. april 2022 MyMichelle skrev (8 timer siden): Det var trist å høre. Takk for at du tok deg tid til å fortelle oss hvordan det gikk. Jeg vet hvordan det føles når ens dyr må avlives 😢 Ønsker det går bra med deg ❤️ Det er kjempe trist og urettferdig🥺 det går bedre med meg, men en utrolig tomhetsfølelse❤️ Anonymkode: 9d559...19e 1
Gjest Chroma Skrevet 28. april 2022 #36 Skrevet 28. april 2022 Så leit å høre. Godt han fikk slippe. ❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå