Gå til innhold

Bli sterkere på 4 måneder ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min styrke pr dato er 0.  Jeg klarer maks 1 armhevninger selv når jeg er på kne og klarer ikke situps, får bare vond i halsen. får till 5 dype squat, men lunge er ikke vits å prøve for jeg har ikke balanse. Det er så demotiverende å være så dårlig. Jeg må komme med opp på en akseptabelt nivå av dårlig, før jeg kan benytte meg av styrke gruppetrening på en treningssenter, som for meg virker mer gøy en å sitte å pese for meg selv hjemme. Er det mulig for meg å klare ca 5 ganger av disse styrkeøvelsen jeg har nevnt  om jeg begynner smått, men ofte. Hvor stor framgang er realistisk her ?

Anonymkode: 76ee7...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min styrke pr dato er 0.  Jeg klarer maks 1 armhevninger selv når jeg er på kne og klarer ikke situps, får bare vond i halsen. får till 5 dype squat, men lunge er ikke vits å prøve for jeg har ikke balanse. Det er så demotiverende å være så dårlig. Jeg må komme med opp på en akseptabelt nivå av dårlig, før jeg kan benytte meg av styrke gruppetrening på en treningssenter, som for meg virker mer gøy en å sitte å pese for meg selv hjemme. Er det mulig for meg å klare ca 5 ganger av disse styrkeøvelsen jeg har nevnt  om jeg begynner smått, men ofte. Hvor stor framgang er realistisk her ?

Svaret er ja, hvis du jobber litt for det 😊 Nybegynnere har en bratt fremgangskurve, spesielt om man trener litt strukturert 😊

Kanskje du ikke kommer helt i mål med alle øvelsene, men god fremgang kan oppnås på 4 måneder. Det er bare du selv som kan gjøre jobben. Fire måneder går uansett hva du velger å gjøre 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er i samme situasjon :) Hvordan trener du nå?

Anonymkode: ad8d7...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg går rask 3 til 4  km hver dag og gjør disse øvelsene https://www.youtube.com/watch?v=N4ZZt7Qn-dE

Svømmer også tre dager i uken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...