AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Del Skrevet 25. april 2022 Min styrke pr dato er 0. Jeg klarer maks 1 armhevninger selv når jeg er på kne og klarer ikke situps, får bare vond i halsen. får till 5 dype squat, men lunge er ikke vits å prøve for jeg har ikke balanse. Det er så demotiverende å være så dårlig. Jeg må komme med opp på en akseptabelt nivå av dårlig, før jeg kan benytte meg av styrke gruppetrening på en treningssenter, som for meg virker mer gøy en å sitte å pese for meg selv hjemme. Er det mulig for meg å klare ca 5 ganger av disse styrkeøvelsen jeg har nevnt om jeg begynner smått, men ofte. Hvor stor framgang er realistisk her ? Anonymkode: 76ee7...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 25. april 2022 #2 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min styrke pr dato er 0. Jeg klarer maks 1 armhevninger selv når jeg er på kne og klarer ikke situps, får bare vond i halsen. får till 5 dype squat, men lunge er ikke vits å prøve for jeg har ikke balanse. Det er så demotiverende å være så dårlig. Jeg må komme med opp på en akseptabelt nivå av dårlig, før jeg kan benytte meg av styrke gruppetrening på en treningssenter, som for meg virker mer gøy en å sitte å pese for meg selv hjemme. Er det mulig for meg å klare ca 5 ganger av disse styrkeøvelsen jeg har nevnt om jeg begynner smått, men ofte. Hvor stor framgang er realistisk her ? Anonymkode: 76ee7...aa3 Svaret er ja, hvis du jobber litt for det 😊 Nybegynnere har en bratt fremgangskurve, spesielt om man trener litt strukturert 😊 Kanskje du ikke kommer helt i mål med alle øvelsene, men god fremgang kan oppnås på 4 måneder. Det er bare du selv som kan gjøre jobben. Fire måneder går uansett hva du velger å gjøre 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Del Skrevet 25. april 2022 Er i samme situasjon Hvordan trener du nå? Anonymkode: ad8d7...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #4 Del Skrevet 26. april 2022 Jeg går rask 3 til 4 km hver dag og gjør disse øvelsene https://www.youtube.com/watch?v=N4ZZt7Qn-dE Svømmer også tre dager i uken. Anonymkode: 76ee7...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå