AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Del Skrevet 25. april 2022 Vi ønsker å finne litt klassisk/tidløse navn og har landet på ; Victoria (han liker ) Alexandra (han liker, jeg liker det ikke) Charlotte (jeg liker) Julie (begge liker det) Helene/a (jeg liker det, han liker det ikke) Hvilke av disse liker dere best? Og tar gjerne imot andre forslag. Anonymkode: 07a51...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #2 Del Skrevet 25. april 2022 Liker Viktoria og Julie best. Benedikte, Elisabeth. Anonymkode: 0d9d3...74b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Liker Viktoria og Julie best. Benedikte, Elisabeth. Anonymkode: 0d9d3...74b Takk, enig i at Benedicte er pent. Anonymkode: 07a51...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #4 Del Skrevet 25. april 2022 Jeg syns Helene og Victoria er vakkert. Anonymkode: 84a3b...176 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #5 Del Skrevet 25. april 2022 Aleksandra er finest. Anonymkode: 1326a...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 25. april 2022 #6 Del Skrevet 25. april 2022 Julie er fint, ville gått for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #7 Del Skrevet 25. april 2022 23 minutter siden, AnonymBruker said: Vi ønsker å finne litt klassisk/tidløse navn og har landet på ; Victoria (han liker ) Alexandra (han liker, jeg liker det ikke) Charlotte (jeg liker) Julie (begge liker det) Helene/a (jeg liker det, han liker det ikke) Hvilke av disse liker dere best? Og tar gjerne imot andre forslag. Anonymkode: 07a51...889 Jeg liker alle de navnene, noe som er sjelden kost når folk ramser opp navn på kg. Men siden det bare er ett av dere begge liker blir kanskje valget enkelt for dere? Jeg liker Helena, Charlotte og Julie best. Anonymkode: 7c61b...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #8 Del Skrevet 25. april 2022 Glenn Remy Roy Anonymkode: d2dc9...1de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #9 Del Skrevet 25. april 2022 Jeg synes i utgangspunktet alle navnene var fine, og tror ikke de kommer til å skjemme barnet uansett hvilket av dem dere velger. Victoria og Alexandra er kanskje litt pompøse, men ikke nødvendigvis noe galt i det. Julie er litt enkelt i forhold til de andre navnene synes jeg, men lett å uttale. Jeg hadde nok selv valgt Charlotte, synes det er et fint og navnet er ikke så mye brukt som en del av de andre. Ser en annen har foreslått Elisabeth, det er også fint. Hva med Lilly eller Andrea? Anonymkode: d3a5a...54b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #10 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg liker alle de navnene, noe som er sjelden kost når folk ramser opp navn på kg. Men siden det bare er ett av dere begge liker blir kanskje valget enkelt for dere? Jeg liker Helena, Charlotte og Julie best. Anonymkode: 7c61b...2ea Så hyggelig å høre. 🙂 Vi har bevisst valgt å ikke dele navnene med så mange andre. De fleste i kretsen vår går for navn som Emma, Nora og Olivia, så jeg tror vi ville fått helt andre forslag. Ikke at det er stygge navn, men de er vanlige, og jeg har selv et typisk åttitallsnavn, så jeg har alltid vært bevisst på at jeg ikke ønsker å gi mine barn det samme. Anonymkode: 07a51...889 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #11 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes i utgangspunktet alle navnene var fine, og tror ikke de kommer til å skjemme barnet uansett hvilket av dem dere velger. Victoria og Alexandra er kanskje litt pompøse, men ikke nødvendigvis noe galt i det. Julie er litt enkelt i forhold til de andre navnene synes jeg, men lett å uttale. Jeg hadde nok selv valgt Charlotte, synes det er et fint og navnet er ikke så mye brukt som en del av de andre. Ser en annen har foreslått Elisabeth, det er også fint. Hva med Lilly eller Andrea? Anonymkode: d3a5a...54b Enig med deg i det du skriver. Andrea er nydelig. Lilly er også veldig søtt. 🙂 De er jo heller ikke så mye brukt. Anonymkode: 07a51...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #12 Del Skrevet 25. april 2022 Synes alle navnene er helt ok+ , og det er jo "sterke" navn. I tillegg vil de fungere bra internasjonalt, siden de finnes i det engelske språket også Hvis dere vil ha et tidløst, men kanskje litt mer nedpå, navn, vil jeg foreslå Ellen. Anonymkode: dff62...fb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #13 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes alle navnene er helt ok+ , og det er jo "sterke" navn. I tillegg vil de fungere bra internasjonalt, siden de finnes i det engelske språket også Hvis dere vil ha et tidløst, men kanskje litt mer nedpå, navn, vil jeg foreslå Ellen. Anonymkode: dff62...fb1 Tusen takk for forslag. Ellen er veldig fint, men kusinen min heter det.🙂 Anonymkode: 07a51...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #14 Del Skrevet 25. april 2022 Liker best Helena og Julie. Hva med Ingrid eller Anna Anonymkode: 1ab0d...996 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #15 Del Skrevet 25. april 2022 Vi venter baby, og hadde det blitt jente så hadde det blitt en Julie her, så jeg stemmer for det. Anonymkode: f6e0b...8a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #16 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Liker best Helena og Julie. Hva med Ingrid eller Anna Anonymkode: 1ab0d...996 Ingrid er nydelig, men det er brukt av mange rundt oss. Anna er et navn som går igjen bakover i slekten min. Mener på at jeg har nevnt det, men han mente det var "kjedelig. " Anonymkode: 07a51...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #17 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi venter baby, og hadde det blitt jente så hadde det blitt en Julie her, så jeg stemmer for det. Anonymkode: f6e0b...8a9 Så hyggelig at ikke alle går for Leah og Emma mer. 🙂 Anonymkode: 07a51...889 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #18 Del Skrevet 25. april 2022 I deres tilfelle ville jeg gått for Julie, siden begge liker det.... Andre tidløse navn er Johanne/Johanna, Ingrid, Anna, Sigrid og Karoline. Eller hva med Amanda? Anonymkode: c9f53...d65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #19 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): I deres tilfelle ville jeg gått for Julie, siden begge liker det.... Andre tidløse navn er Johanne/Johanna, Ingrid, Anna, Sigrid og Karoline. Eller hva med Amanda? Anonymkode: c9f53...d65 Amanda likte jeg!!!😍 Karoline blir litt likt mitt eget navn, Anna liker ikke han, og Sigrid er kanskje ikke helt i vår gate, men tusen takk for fine forslag. Anonymkode: 34ce0...225 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #20 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi ønsker å finne litt klassisk/tidløse navn og har landet på ; Victoria (han liker ) Alexandra (han liker, jeg liker det ikke) Charlotte (jeg liker) Julie (begge liker det) Helene/a (jeg liker det, han liker det ikke) Hvilke av disse liker dere best? Og tar gjerne imot andre forslag. Anonymkode: 07a51...889 Julie og Alexandra,men viktig og velge noe begge liker Hermine Josefine Pernille Sarah Olivia Mathilde Sofie/a Maiken Lone Thea Oline Anonymkode: d40b8...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå