Snusfornuftig_ Skrevet 24. april 2022 #1 Skrevet 24. april 2022 (endret) ... Vi har ikke møtt hverandres venner eller familie. Endret 13. mai 2022 av Snusfornuftig_
Gjest loveli Skrevet 24. april 2022 #3 Skrevet 24. april 2022 (endret) Det er jo litt vanskelig å si, men han virker jo ikke spesielt keen egentlig. Jeg hadde aldri orket det opplegget der uansett, for jeg ser ikke poenget med sånne evige mellomfaser. Ønsker du deg barn? Hvorfor kaste bort gode fertile år på en som ikke gir deg det du trenger? Du kaster bort livet ditt. Endret 24. april 2022 av loveli
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 Se på musikkvideoen " Limbo" med Matthew Hussey. Anonymkode: fecca...533 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #5 Skrevet 30. april 2022 Han vil ikke binde seg. Gå videre. Anonymkode: 2856b...9ab
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #6 Skrevet 30. april 2022 Han investerer lite i forholdet, og du er pådriveren. Etter syv måneder har du heller ikke møtt noen fra familien hans, eller vennene hans. Jeg ville tatt det som et tegn på at han ikke er spesielt interessert. Skjønner at det er tøft å ta avgjørelsen, for du er mye mer "på" enn det han er. Men du må nok bare gjennom det, du har jo allerede prøvd å stille krav til ham uten at noe har blitt bedre. Anonymkode: 64fb7...414 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #7 Skrevet 1. mai 2022 On 4/24/2022 at 10:19 PM, Snusfornuftig_ said: Vi har hatt mange samtaler om dette og om at spesielt jeg kjenner på at jeg ikke vil bli værende i en sånn mellomfase for lenge til. Jeg synes det er vondt og vanskelig å være så usikker på hvor dette går. Jeg har sagt flere ganger at jeg ikke klarer mer av denne usikkerheten og forsøkt å avslutte det en gang. Jeg gav han da et ultimatum om å gå "all inn" og bli kjærester eller å avslutte dette. Det endte jo egentlig bare med at vi fortsetter med mellomfasen fordi han ikke var klar for å gå videre når ting var så usikkert men han ønsket heller ikke å avslutte dette. Og jeg var for svak til å klare å stå på ultimatumet mitt. Læs tråden om henne som har ventet fire år på å få møte barna. Han er i 'mellomfasen' og har det fint der. Hun venter og venter og venter på det blir en fullbyrdet relasjon, som hun ønsker. Det er åpenbart for alle (utover henne) at det aldri kommer til å skje, og hun kaster bort livet sitt på å vente. Vil du være som henne og vente forgjeves? Du har allerede feilet med ultimatum, så nå vet han det er tomme trusler. Han kjenner dine ønsker, gir blaffen uansett. Gå videre. Anonymkode: e7f6c...758 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå