AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #1 Skrevet 23. april 2022 Når dere jenter gikk på skulen og universitet, hvordan diskuterte dere om gutter sin seksualitet med venninene deres? Har alltid lurt på hvordan jenter på den alderen snakker om gutter og deres seksualitet. Husker at gutter på den alderen egentlig kun snakker om det samme hele tiden når det gjelder jenter sin seksualitet: "Hu var deilige, for en ass, tenk å tatt hu doggy, holy fuck tenk deg blowjob av hu" osv. Kanskje jenter på den alderen diskuterer litt mer saklig? Anonymkode: e7b46...117
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #2 Skrevet 24. april 2022 Dine eksempler handler jo om gutters seksualitet, eller egentlig kun gutters preik og drømmer (evt erfaringer). Dere syns diverse jenter var deilige. Vi snakket ikke om sex, kun sånn: han er såå kjekk, jeg er såå forelska. De som hadde kjæreste snakket litt om p-piller og slikt. Da jeg studerte hadde jeg et sexliv, det var ikke noe jeg diskuterte med noen. Anonymkode: 0f36a...a98 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #3 Skrevet 24. april 2022 Vi var egentlig litt oppgitt over hvor umodne og ekle barnslige gutta var i angående jenter, sex og kropp. Vi fikk liksom deres hormoner tredd nedover oss hele tiden. Dessuten var guttepraten nedbrytende og trist for oss jenter, og ga oss komplekser. Hvordan vi ble påvirket av drittpraten ble vi egentlig ikke fullt ut bevisst på før vi ble mer moden selv. Rekelukt, hengepupper, feit, beinrangel, kjedelig, ville ikke tatt i..., knulle med pose over hodet, med mer. Unge gutter, tøffe i trynet og skulle liksom virke som de vet hva de snakker om, mer eller mindre mobbet oss jenter og vår kropp og seksualitet uten å være bevisst på det. Vi var ikke bevisst på det vi heller, men tok de vonde ordene til oss. Anonymkode: 21971...a17 8 2
Ponnypetra02 Skrevet 24. april 2022 #4 Skrevet 24. april 2022 Vi snakkest selvsagt om gutter, sex og hvem vi hadde lyst til å ha sex med, men ikke på den måten. Vi sa aldri "Åh, jeg vil bare råknulle ham så han spruter meg full" og blablabla, men akkurat som guttene var vi også seksuelle vesner med behov. 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #5 Skrevet 24. april 2022 Enig med den over her, det du siterer handler jo ikke om gutter som snakler om jenters seksualitet, men gutter som snakker om sine egne lyster. Jeg kan ikke huske at vi gjorde det. Vi kunne snakke om hvem vi var forelsket i, og hvem som var fine å se på, og kanskje hvem vi hadde kysset. Men ikke hvem vi hadde lyst å ha sex med direkte. Det var hovedsaklig forelskelsen som ble nevnt. Sex er jo bare et "bi-produkt" av forelskelsen. Da vi var eldre og gikk på universitetet, var det enda mindre snakk om sex oss jenter i mellom. Kunne trekke det til "han er behagelig å hvile øynene på". Men for all del, vi var glade i gutter og klining og flørting og også sex, vi bare snakket ikke om det. Anonymkode: 76be6...b91 5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #6 Skrevet 24. april 2022 Vi snakket masse om gutters seksualitet. Om de ekle kommentarene, om trakassering, overgrep, dick pics, press, bruk- og kast tankegangen, glaning, cat calling, stalking, blotting, slibrige meldinger og telefonsamtaler, tafsing, voldtekter... Dette snakket vi om når vi var 12, når vi vi var 20 og når vi var 30. Har aldri hørt en kvinne konkret snakke om sitt sexliv (eller ønsker om sex) men en mann noensinne, annet enn på typ forumer eller TV. Kvinner snakker etter min erfaring om forelskelse eller forhold, ikke sex. Homofile menn, derimot. De snakker om menn på måten du beskriver at dere snakker om kvinner. Altså at de snakker om sin egen seksualitet. For det er som noen over her sier - det er ikke å snakke om kvinners seksualitet, det er å snakke om sin egen. Og siden dere ofte ikke greier å skille mellom hva dere ønsker selv og hva kvinner (eller en konkret kvinne) ønsker og vil, ender kvinner med å måtte snakke om det jeg beskriver i mitt første avsnitt. ⬆️ Anonymkode: 86e9c...935 6
NoshitsherlockNO Skrevet 24. april 2022 #7 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Når dere jenter gikk på skulen og universitet, hvordan diskuterte dere om gutter sin seksualitet med venninene deres? Har alltid lurt på hvordan jenter på den alderen snakker om gutter og deres seksualitet. Husker at gutter på den alderen egentlig kun snakker om det samme hele tiden når det gjelder jenter sin seksualitet: "Hu var deilige, for en ass, tenk å tatt hu doggy, holy fuck tenk deg blowjob av hu" osv. Kanskje jenter på den alderen diskuterer litt mer saklig? Anonymkode: e7b46...117 På lik måte som dere egentlig 😅😬 1
Marihønepøne Skrevet 24. april 2022 #8 Skrevet 24. april 2022 NoshitsherlockNO skrev (6 minutter siden): På lik måte som dere egentlig 😅😬 Har jeg aldri hørt.
NoshitsherlockNO Skrevet 24. april 2022 #9 Skrevet 24. april 2022 Marihønepøne skrev (6 minutter siden): Har jeg aldri hørt. Du med det. Var alltid sånn vi diskuterte det iallefall. Nå er det dog hundre år siden jeg var tenåring føles det ut som 😅 Tidene forandrer seg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå