AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #1 Skrevet 23. april 2022 Jeg har en helt nydelig, langhåret, brun chihuahua-gutt. Han er NKK-registrert med god stamtavle. Jeg har ikke så mye erfaring med hunder fra før av, og jeg vet ikke helt hvor jeg skal finne informasjon om «hunde-arrangementer», eller hva som kan være greit å delta på. Kunne tenke meg å komme inn i et hundemiljø. Bor i Bergensområdet. Noen som har noen tips til meg? Har også noen spørsmål. Lurer på om hunden min er for stor til å stilles ut. Han er nesten 4 kg, (perfekt proporsjonert). Og så har han hengeører (8 måneder gammel). Dette er vel ikke innafor? Ellers er det ikke noe å påpeke. Håper noen kan opplyse meg litt, og komme med noen gode innspill. Takk! Anonymkode: 91e43...d6b
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #2 Skrevet 23. april 2022 Hvis du vil på utstilling har NKK kalender med offisielle utstillinger på sin side. Anonymkode: 73e86...c83 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #3 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvis du vil på utstilling har NKK kalender med offisielle utstillinger på sin side. Anonymkode: 73e86...c83 Takk. Hva er kriteriene for å melde på til eksteriør f.eks? Anonymkode: 91e43...d6b
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #4 Skrevet 23. april 2022 Den er for stor til å stilles ut. Over 3 kg blir diskvalifisert. Anonymkode: d3557...cf5 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #5 Skrevet 24. april 2022 Jeg vil anbefale deg å kontakte oppdretteren din for råd relatert til utstilling. Anonymkode: 0b9fb...809
Linazer Skrevet 24. april 2022 #6 Skrevet 24. april 2022 Både hengende ører og vekt over 3 kilo er diskvalifiserende feil i følge standarden. Dessverre er det dermed ikke noe poeng i å stille ut på offisielle utstillinger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå