Gå til innhold

Hundetreff/utstilling chihuahua

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en helt nydelig, langhåret, brun chihuahua-gutt. Han er NKK-registrert med god stamtavle. Jeg har ikke så mye erfaring med hunder fra før av, og jeg vet ikke helt hvor jeg skal finne informasjon om «hunde-arrangementer», eller hva som kan være greit å delta på. Kunne tenke meg å komme inn i et hundemiljø. Bor i Bergensområdet. Noen som har noen tips til meg?

Har også noen spørsmål. Lurer på om hunden min er for stor til å stilles ut. Han er nesten 4 kg, (perfekt proporsjonert). Og så har han hengeører (8 måneder gammel). Dette er vel ikke innafor? Ellers er det ikke noe å påpeke. 

Håper noen kan opplyse meg litt, og komme med noen gode innspill. Takk!

Anonymkode: 91e43...d6b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil på utstilling har NKK kalender med offisielle utstillinger på sin side. 

Anonymkode: 73e86...c83

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvis du vil på utstilling har NKK kalender med offisielle utstillinger på sin side. 

Anonymkode: 73e86...c83

Takk. Hva er kriteriene for å melde på til eksteriør f.eks? 

Anonymkode: 91e43...d6b

AnonymBruker
Skrevet

Den er for stor til å stilles ut. Over 3 kg blir diskvalifisert. 

Anonymkode: d3557...cf5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å kontakte oppdretteren din for råd relatert til utstilling. 

Anonymkode: 0b9fb...809

Skrevet

Både hengende ører og vekt over 3 kilo er diskvalifiserende feil i følge standarden. Dessverre er det dermed ikke noe poeng i å stille ut på offisielle utstillinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...