Gå til innhold

Iris Eyfjord Hreidarsdottir

Vintermåne

Anbefalte innlegg

Ingen tråd om henne?? 
hva synes dere om henne? Jeg digger at hun er dønn ærlig og tydelig ang eksponering av barn!! 👍🏼 
skjønte ikke hvorfor hun har mista stjerna på Snap da……. eller hva det har å si egentlig 🤷🏻‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såpestykke skrev (8 minutter siden):

Flott gjort å skrive navnet riktig. 

Det er Ìris Eyfjörð Hreiðarsdottir da.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

asterix skrev (35 minutter siden):

Hehe - ja, jeg fant ikke de islandske bokstavene på tlf min 😅😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

asterix skrev (1 time siden):

Ok. Aldri hørt om henne. Ny kjendis? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såpestykke skrev (2 minutter siden):

Jeg aner ikke. Jeg rettet bare skrivemåten.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt enig i dette med eksponering av barn. Eller jo til en viss grad. Men hun virker som en flott jente og jeg forstår ikke hvilke retningslinjer hun kan ha brutt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpestykke skrev (24 minutter siden):

Nei hun er ikke kjendis. Har aldri sett henne på TV. Hun er influencer og med i en kanal som heter mammahjerter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakemiriam skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke helt enig i dette med eksponering av barn. Eller jo til en viss grad. Men hun virker som en flott jente og jeg forstår ikke hvilke retningslinjer hun kan ha brutt.

Er du ikke enig med henne i at hun går hardt ut mot sharenting i sosiale medier?? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått med meg at hun er raskt ute med å henge ut andre influencere når hun ikke er enig i det andre legger ut. Gjelder ikke bare sharenting av barn.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Despicable Me skrev (1 time siden):

Fått med meg at hun er raskt ute med å henge ut andre influencere når hun ikke er enig i det andre legger ut. Gjelder ikke bare sharenting av barn.

Nei stemmer. Hun gikk hardt ut mot influencere når det gjaldt å vise feil visningstall og en spleis som hun syns var mistenkelig eller falsk. Er det noe mer enn det?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (9 timer siden):

Er du ikke enig med henne i at hun går hardt ut mot sharenting i sosiale medier?? 

Joda til en viss grad. Men det blir jo mye å forvente at alle skal slutte å vise ansiktet til ungene sine???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakemiriam skrev (52 minutter siden):

Nei stemmer. Hun gikk hardt ut mot influencere når det gjaldt å vise feil visningstall og en spleis som hun syns var mistenkelig eller falsk. Er det noe mer enn det?

Jeg tenkte spesielt på den spleisen. Hun innrømmet at hun viste at personen var syk og hadde det tøft. Syns det er greit at man sier i fra om ting, men det er mer måten det gjøres på og hvor langt man går for å få frem ett poeng. Iris er flott på mange måten, men jeg er ikke fan av måten hun tråkker på andre og samtidig selv skal fremstå så feilfri. Blir litt mye når man hele tiden skal peke finger. Men dette er kun min oppfatning av hennes konto, ikke av henne som privat person :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Despicable Me skrev (36 minutter siden):

Jeg tenkte spesielt på den spleisen. Hun innrømmet at hun viste at personen var syk og hadde det tøft. Syns det er greit at man sier i fra om ting, men det er mer måten det gjøres på og hvor langt man går for å få frem ett poeng. Iris er flott på mange måten, men jeg er ikke fan av måten hun tråkker på andre og samtidig selv skal fremstå så feilfri. Blir litt mye når man hele tiden skal peke finger. Men dette er kun min oppfatning av hennes konto, ikke av henne som privat person :)

Jeg synes ikke hun prøver å fremstå som feilfri jeg- heller tvert i mot - når hun har gjort noe «feil» etc så tar hun det jo opp etterpå?? Som barneksponering- hun dreiv jo sjøl med det før og hun sier jo at hun er flau over hvor naiv hun var …… synes det er bra å vise at en fint kan forandre syndpunkt 😃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (6 minutter siden):

Jeg synes ikke hun prøver å fremstå som feilfri jeg- heller tvert i mot - når hun har gjort noe «feil» etc så tar hun det jo opp etterpå?? Som barneksponering- hun dreiv jo sjøl med det før og hun sier jo at hun er flau over hvor naiv hun var …… synes det er bra å vise at en fint kan forandre syndpunkt 😃

Det er det absolutt, tror kanskje du har fulgt henne lengre enn meg 😊 også er det veldig interessant at vi har så forskjellig inntrykk av samme influecer. Kan være at jeg etter hvert får ett annen inntrykk av henne og endrer mening totalt 😄 takk for svar 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...