AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #1 Skrevet 23. april 2022 Har vært singel i snart 3 år etter et 12 års langt forhold. Hatt noen litt langvarige dater, men jeg er ikke klar til å binde meg, eller de har ikke vært rette for meg, litt usikker enda. Men jeg er veldig glad i å bare chatte, prate, bli kjent med nye mennesker. Plutselig så finner man en man har god kjemi med. Men jeg vet ikke om jeg er ute etter noe. Jeg liker også helst når jeg kommer i kontakt med folk på treningen, eller andre sosiale plasser. Hvor man merker at man har kjemi med det samme, å ønsker bli bedre kjent. Men jeg er ikke så ofte på andre steder enn jobb og trening 😅 Men jeg kjeder meg! Så... er tinder bare sex og gærne folk, eller kan man treffe noen som bare vil chatte, ta det rolig og bruke god tid? Erfaringer ønskes! Ev. andre apper? Anonymkode: c7638...153
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #2 Skrevet 23. april 2022 Jeg har god erfaring med sukker.no. Og OkCupid, faktisk. Føler de er mer laget for å prate, profilene er gjerne lengre og folk skriver mer detaljert. Anonymkode: bd08b...abe
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #3 Skrevet 23. april 2022 Halvparten er bare ute etter chat og oppmerksomhet, men typisk er det jo feil folk som matcher hele tida. Det er bare å lese her på KG. Anonymkode: 041f1...a5c
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #4 Skrevet 23. april 2022 Jeg har god erfaring med tinder, og har møtt flere veldig flotte menn. Har ikke opplevd at det bare er for folk som vil ha sex... K36 Anonymkode: ef56a...05a
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #5 Skrevet 23. april 2022 Tinder er no herk. Nekter å bruke tid på det. Hater det. Misliker folks høflighet og respekt der inne. Tinder er grunn nr 1 til den økende ufrivillige singelheten som nå utfinner seg, og har gjort at jeg har mistet troa på menneskeheten. Anonymkode: 80aa1...140 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #6 Skrevet 23. april 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Misliker folks høflighet og respekt der inne. Hva behager?! Anonymkode: 9f8ef...c1a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå