Gå til innhold

Bruker du dobørsten etter andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Scenario: du kommer til et toalett der noen har vært før deg. Det ligger brune spor nederst i skåla, og litt rester oppover. 

Bruker du dobørsten til å vaske andres bæsj? 

Er det forskjell på om du skulle oppleve dette hjemme, på besøk hos venner/familie, på jobb eller ute på byen/restaurant/offentlig sted? 

Anonymkode: f3b62...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det gjør jeg -men kanskje ikke på et offentlig sted hvor det er flere toaletter tilgjengelig, da går jeg bare i en annen renere bås.

Anonymkode: 4375b...80b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som den over meg. Er det et offentlig toalett, går jeg til en annen bås, jeg begynner ikke å skrubbe dassen etter noen andre da.

Er det hjemme hos noen privat eller hos meg selv, så tar jeg kosten fatt, ja. Jeg fikser ikke at andre etter meg skal tro det var JEG som la igjen sporet i dass!

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis det er offentlig, da bruker jeg ikke det toalettet. Hvis det er privat, så gjør jeg det for jeg er redd nestemann skal tro det er jeg som ikke gjorde rent etter meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker den kun i jobb, jeg er renholder. 

Anonymkode: 71733...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er brune flekker. Da gidder jeg ikke å gjøre noe. Men når lorten ikke er skylt ned spyler  jeg ned før jeg setter meg på ramma. 

Anonymkode: f9e4c...24d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyMichelle skrev (På 24.4.2022 den 2.07):

Ikke hvis det er offentlig, da bruker jeg ikke det toalettet. Hvis det er privat, så gjør jeg det for jeg er redd nestemann skal tro det er jeg som ikke gjorde rent etter meg.

Samme på jobben. Vi har et par avlukker her og der. Vil ikke at neste skal tro at det er jeg som ikke har gjort rent - så tar en runde med børsten 😊

Anonymkode: ce9b1...d94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker den hjemme, ja. Synes det er så ekkelt med brune flekker i doen. Jeg er den eneste i familien som bryr meg om det, virker det som... 🤮 Det blir også vanskeligere å vaske vekk hvis flekkene ikke fjernes innen en rimelig tid. 

På offentlige doer, bare etter meg selv. Noen ganger er det også dråper på dosetet og da må jeg fjerne det også med papir. Selv om det kanskje bare er vann. Tar ikke den sjansen.  

Anonymkode: c7c08...1d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har bidet hjemme så unngår det problemet!

Anonymkode: cf04f...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei har bidet hjemme så unngår det problemet!

Anonymkode: cf04f...592

Hvordan kan bideet hjelpe til å unngå bæsjespor i do? Du sitter jo ikke og bæsjer nedi bideet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det når dama har glemt å fjerne sine spor.

Anonymkode: 84bb7...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...