Jackie Skrevet 11. mars 2002 #1 Del Skrevet 11. mars 2002 Ser at man kan spare en del penger på å kjøpe brudekjole i Danmark. Jeg skal en tur til Sverige neste uke, og lurer på om det kan være noe å spare på å kjøpe kjolen der. Takknemlig for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 11. mars 2002 #2 Del Skrevet 11. mars 2002 Jag har inte börjat titta på priser själv, men har hört att NIXA är ett av de billigaste märken. Gå in på http://www.brollopstorget.nu och ställ frågan i forumet. Det är fler norska brudar som varit där och snurrat! Lycka till! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marte Skrevet 12. mars 2002 #3 Del Skrevet 12. mars 2002 Har ikke kjøpt der selv, men så at en kjole jeg holdt på å kjøpe i norge til 9000,- (brukt en gang), kostet 7000,- helt ny i Sverige. Husker ikke hvilken side det var, men det var en sincerity kjole.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 12. mars 2002 #4 Del Skrevet 12. mars 2002 ...Og uansett er jo kursen ganske fordelaktig.. Om kjolene så hadde kostet akkurat det samme hadde du jo spart en 15 kroner pr hundrelapp uansett!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #5 Del Skrevet 12. mars 2002 Det er billigere i Sverige enn i Danmark p.g.a kursforskjellen. Jeg skal kjøpe min kjole i Sverige til 8000 nkr. Den koster 6000 kr å leie her i Norge, og over 10000 kr å kjøpe. I tillegg blir alt tilbehør billigere i Sverige. Jeg prøvde kjolen her I Norge, og så bestilite de den for meg fra England på en brudebutikk i Sverige. Kjempeservice!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayla Skrevet 12. mars 2002 #6 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg har også kjøpt kjolen i sverige. Jeg prøvde den først i Oslo for så å bestille den i sverige. Den kostet 10600kroner i Norge, men jeg betalte 8200 svenske kroner i Sverige, Noe som tilsvarer ca. 7000 norske kroner. Jeg også fikk den bestilt spesielt fra england da det var en modell de normalt ikke hadde. (men de førte designeren) Jeg ville nok sjekket litt i Sverige hvis jeg var deg. Det kan lønne seg! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 12. mars 2002 #7 Del Skrevet 12. mars 2002 Hvor ligger den brudesalongen i Sverige som er nærmest Svinesund??? Noen som vet???12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #8 Del Skrevet 13. mars 2002 Rehmanns I Gøteborg er veldig hjelpsomme. De har mye fint, og bestiller hvis de ikke har det inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå