Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke det jeg sier heller, men når man får barn så må man prioritere annerledes og da kan man vente med siden til barn er gammel nok til å forstå og ikke utsette barnet for fire timers flyreise for sin egen del.

Anonymkode: 86a32...c05

Du mener at vi foreldre skal vente å reise og finne på noe til barna et 5 år da eller .

4 timer fly tur er jo lite... tror du barn blir skadet av noen timer på flyet?? Våres sov nesten hele turen..eller har de koset seg på fanget vårt og sett på film 

Har du barn selv

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (2 minutter siden):

Hva er skadelig for barn og med reisende å dra til syden?  La meg gjette..du er ikke foreldre og hater barne familier på flyet

Så fordi man ikke er enig med deg så er man ikke foreldre? Men siden vi er på la oss gjette så gjetter du en som setter dine behov foran barna dine og alle hele veien? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

4 timer med en ettåring på fly er altfor lenge. Og hvorfor reise til Syden med en ettåring som ikke vil huske noe av det uansett hva  med å vente til ungen blir litt større?

Hvorfor må barnet huske noe av det før det er vits i å gjøre noe kjekt? Hva med å leve i nuet og nyte at barnet syns det er kjekt der og da og at foreldrene koser seg

Anonymkode: be66c...9aa

• Liker 3
Skrevet

Så fordi man ikke er enig med deg så er man ikke foreldre? Men siden vi er på la oss gjette så gjetter du en som setter dine behov foran barna dine og alle hele veien? 

He he vet du hva..vi foreldre har lov til å sette våre behov foran barna innimellom..men det å reise til syden er ikke pga våres behov...det er også tur med familien.  Om du er foreldre og ikke vil tamed barna på tur...greit..men dette er ikke det ts spør om.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du mener at vi foreldre skal vente å reise og finne på noe til barna et 5 år da eller .

4 timer fly tur er jo lite... tror du barn blir skadet av noen timer på flyet?? Våres sov nesten hele turen..eller har de koset seg på fanget vårt og sett på film 

Har du barn selv

Snakk om å lage dine egne tolkninger. Ja jeg har barn selv. Noe mer du lurer på?

• Liker 2
Skrevet

Snakk om å lage dine egne tolkninger. Ja jeg har barn selv. Noe mer du lurer på?

Nei..men du har jo da dine meninger om når barna bør reise til syden..greit..men det er ikke det ts spør om...

Hadde hun det sa hadde ditt svar passet vet inne..men hun spør om råd til et fint sted i syden...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er ikke det jeg sier heller, men når man får barn så må man prioritere annerledes og da kan man vente med siden til barn er gammel nok til å forstå og ikke utsette barnet for fire timers flyreise for sin egen del.

Det er jo ikke noe fælt å være på et fly? Skjønner ikke hva du mener med «utsette barn for fire timers flyreise»? 
værre med bil hvor man er spent fast i samme stilling i 4 timer 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ikke alt for lang flytur (maks fire timer), og ikke langt fra flyplass til feriested (maks 40-50 minutter). Bør være varmt i havet, fin sandstrand, og høy standard på hotell. Hva anbefales?

Anonymkode: 814f1...981

Ja, greit om du leier et privatfly så vi andre i flyet slipper skrikingen fra ungen!

Anonymkode: 66331...e44

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, greit om du leier et privatfly så vi andre i flyet slipper skrikingen fra ungen!

Barn har også rett å være ute blant folk. Så lenge foreldrene prøver å roe barnet så ser jeg ikke problemet. Du tåler 4 timer med støy

Anonymkode: be66c...9aa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Mynona skrev (4 minutter siden):

Det er jo ikke noe fælt å være på et fly? Skjønner ikke hva du mener med «utsette barn for fire timers flyreise»? 
værre med bil hvor man er spent fast i samme stilling i 4 timer 

Jeg vet ikke hvordan dere gjør det men når vi kjører bil så gjør vi noe som kalles å stoppe.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du får finne deg et fly og øde øy uten barn..så slipper vi foreldre sånne som deg

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (17 minutter siden):

Hva er skadelig for barn og med reisende å dra til syden?  La meg gjette..du er ikke foreldre og hater barne familier på flyet

Jeg hater barnefamilier på fly etter å ha hatt foreldre sittende med små barn i fanget bak meg. Der barnet har fått lov å slå i setet mitt og ta tak i håret mitt.

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan dere gjør det men når vi kjører bil så gjør vi noe som kalles å stoppe.

Tror du barnet sitter stroppet fast i flyet i 4 timer...helt riktig....vi gir de heller ikke mat, drikke, kos, søvn, underholdning, klemmer, leker..de får heller ikke lov å strekke på beina...eller ligge i fanget vårt...nei...vi får holde oss i Norge med bil..så kan vi stoppe og ta pauser 😂😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater barnefamilier på fly etter å ha hatt foreldre sittende med små barn i fanget bak meg. Der barnet har fått lov å slå i setet mitt og ta tak i håret mitt.

Husk at ikke alle foreldre er slik...

Anonymkode: 26bbe...a06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (1 minutt siden):

Du får finne deg et fly og øde øy uten barn..så slipper vi foreldre sånne som deg

Liker at du blir provosert..beviser at foreldre som deg,  liker å gjøre det surt for andre på fly.

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (1 minutt siden):

Tror du barnet sitter stroppet fast i flyet i 4 timer...helt riktig....vi gir de heller ikke mat, drikke, kos, søvn, underholdning, klemmer, leker..de får heller ikke lov å strekke på beina...eller ligge i fanget vårt...nei...vi får holde oss i Norge med bil..så kan vi stoppe og ta pauser 😂😂

Ja, hold dere i Norge!

AnonymBruker
Skrevet

Når du reiser på ferie med barn, uansett alder, blir ferien betinget barnets behov. Jeg har reist til syden med en 9 mnd baby, ogdå da de var 1 og 3. Av den erfaringen ventet vi flere år før vi dro igjen. Du får ikke det du ønsker deg av en varm ferie, fordi du må sitte i skyggen med barnet. Den samme sola er i Norge. Ta dere en kortreist ferie med mindre stress. Syndens sol venter om noen år. 

Anonymkode: ceb34...361

Skrevet

Liker at du blir provosert..beviser at foreldre som deg,  liker å gjøre det surt for andre på fly.

He he nei .. Men ja blir provosert av slike som deg...som helt skulle ønske vi foreldre ikke reise noe steder.  Du skjønner jeg skjønner regler på flyet og at vi ikke er alene

AnonymBruker
Skrevet

Når du reiser på ferie med barn, uansett alder, blir ferien betinget barnets behov. Jeg har reist til syden med en 9 mnd baby, ogdå da de var 1 og 3. Av den erfaringen ventet vi flere år før vi dro igjen. Du får ikke det du ønsker deg av en varm ferie, fordi du må sitte i skyggen med barnet. Den samme sola er i Norge. Ta dere en kortreist ferie med mindre stress. Syndens sol venter om noen år. 

Anonymkode: ceb34...361

Huff høres ut som dere hadde kjedelig ferie...vi har reise mer barna siden de var 1 år til de ble 9...og vi hadde beste tiden..vi fikk en varm og flott ferie, vi koste oss i solen, vi badet, ikke noe stress. Vi elsket hvert minutt og vi har minner for livet:)  

Anonymkode: 26bbe...a06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

He he nei .. Men ja blir provosert av slike som deg...som helt skulle ønske vi foreldre ikke reise noe steder.  Du skjønner jeg skjønner regler på flyet og at vi ikke er alene

Ja, da er du sikkert av de som blir provosert at barnehagen har stengt I 3 uker. Så foreldre MÅ ha barna sine selv. Det er vel da sydenturer blir bestilt. Så man kan ta seg drinker så man overlever ferieuke med sine egne barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...