Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilt pass 27 april i Oslo.

Mottok melding om at det er sendt idag:)

• Liker 1
Skrevet
Kristin12344 skrev (15 minutter siden):

Så bra☺️ 
Håpe passene sol ble bestilt i uke 18 står for tur nå 🤞🏻

• Liker 1
Skrevet
Kristin12344 skrev (2 timer siden):

Veldig bra. 😊 Grattis.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Time 29 april i Bergen, ikke fått melding enda😕

Anonymkode: 14f3f...f36

AnonymBruker
Skrevet

TIL POLITIET HER INNE: KAN DERE IKKE SVARE PÅ SPØRSMÅL NÅR FOLK SPØR? HVA ER GREIA MED DERE? TROR DERE AT DERE ER SÅ VIKTIGE?

Anonymkode: 19bea...7ad

AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Time 29 april i Bergen, ikke fått melding enda😕

Hadde time 29. april på Innlandet, fikk melding nå om at passene er på vei i posten. 

Anonymkode: 87ee4...3db

Skrevet

Hadde time 28. april, fikk sms på mandag at det var ferdig og på vei, og i dag kom det i postkassa. 😊🎉🎈🍾🇳🇴 Bor i Bergen.

• Liker 4
Skrevet

Er det fler som har bestilt første uka i mai? Altså uke 18. Blir gal av og vente og ikke vite om vi får reist på ferie nå i juni 🙈

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde time 29. april på Innlandet, fikk melding nå om at passene er på vei i posten. 

Anonymkode: 87ee4...3db

Så bra! 

Jeg venter fortsatt på melding, så da varier det vel litt. 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, BellaDonna1 said:

Hadde time 28. april, fikk sms på mandag at det var ferdig og på vei, og i dag kom det i postkassa. 😊🎉🎈🍾🇳🇴 Bor i Bergen.

Så rart det varier så mye når jeg bestilte dagen etter på samme sted, ikke hørt noe enda 😕

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Så rart det varier så mye når jeg bestilte dagen etter på samme sted, ikke hørt noe enda 😕

Ja, det må være kjedelig.... Så det var en familie på 4 som alle hadde bestilt pass. 2 fikk de etter 4 uker, de andre 2 etter 6 uker. Ikke godt å si hva som er årsaken. Føler med dere som fortsatt venter. Fryktelig stressende...😔 Jeg bestilte fra Finnmark, men bor i Bergen. Skal ikke ha noe å si hvor man bestiller fra. 

Skrevet
Vinlar skrev (35 minutter siden):

Er det fler som har bestilt første uka i mai? Altså uke 18. Blir gal av og vente og ikke vite om vi får reist på ferie nå i juni 🙈

Hvis dere skal reise i slutten av juni, har dere en god sjanse. Men man vet jo aldri. Jeg hadde time 28. april og fikk i dag. 

AnonymBruker
Skrevet
On 5/30/2022 at 2:20 PM, Kristin12344 said:

Det gjør det. Som det står i bildet ditt over "nødsituasjon" ELLER "særlige grunner". Dette går under særlige grunner. Samme hvis du har bestilt reise før 28 april og hatt passtime før 28 april.

Reise før bestilt før 28.april er særlig grunn ja, men reise bestilt er ikke det. Selv om passet er forsinket 

Anonymkode: 2e5bb...315

Skrevet

Hei. Noen som vet om leveringstiden også øker for de som har bestilt tidlig i mai? Altså da fikk vi beskjed om 5 uker, men har det også økt med 7 uker? Noen som vet? 

Skrevet

lurer på akkurat det samme 

• Liker 1
Skrevet
Vinlar skrev (2 timer siden):

Bestilte time i februar. Hadde time 5. mai og venter på pass til et av barna. Skikkelig stressende! Vi reiser 19. juni. På passkontoret sa de at det var fire ukers leveringstid og at vi ville få det i god tid før vi reiste. Så klipte hun i stykker det gamle passet som var gyldig en stund til uten å spørre (vi trenger det nye til høsten). Det var ganske tåpelig. Hun burde ha latt oss beholde det gamle inntil det nye var på plass.

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde time 4 mai til minstemann, og fikk beskjed om 4 ukers ventetid. Irriterer meg grønn over at vi ikke valgte ID-kort, og ikke visste om at vi kunne betale ekstra for ekspresslevering! Reiser 21 juni🥶 

Anonymkode: 1dd6c...7e1

Skrevet

Jeg hadde time 4 mai og fikk beskjed om 4 uker. Lurer på det samme😅 

• Liker 1
Skrevet

Hadde time 27 april fikk beskjed om 7 uker kom i dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...