AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #21 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg syns det var grusomt å ta abort og angrer meg hver dag. Gjor det da jeg og faren til barnet jeg har hadde gått ifra hverandre da jeg fant ut at jeg var gravid på nytt. Jeg ville beholdt det om jeg var deg. Praktiske ting løser seg Anonymkode: a4665...3bf Men var du 37 år og og hadde tre tenåringer fra før av når du tok denne? Tviler. Anonymkode: b42cd...4e8
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #22 Skrevet 23. april 2022 Jeg er 40 og hadde jeg blitt gravid nå så hadde jeg tatt abort. Babytiden kan være fin den, men jeg har allerede et barn som sliter, så mine sorger og bekymringer er faktisk langt større nå med en 10-åring, enn da hun var baby. Anonymkode: 4fc5b...f08 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #24 Skrevet 23. april 2022 Jeg er 53 år, har voksne barn og bonusbarn, er jordmor og har møtt flere i din situasjon. Dette valget kan bare du og kjæresten ta. Men, det blir nok mer jobb enn fri de neste 20 årene. Du vil jo ikke angre på et barn, men det høres i utgangspunktet ikke helt greit ut. Hvis du ikke har motivasjon/det er ikke ønsket/det passer ikke med livet som jeg forstår deg, ta abort. Hva er best for deg, de barna du allerede har og hva vil du gi dette barnet? Som jordmor er jeg ikke forpliktet til å si at alle fostre skal bli født. Anonymkode: 7ddb5...ba6 2
Rhodiola Skrevet 24. april 2022 #25 Skrevet 24. april 2022 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Rhodiola, mod.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #26 Skrevet 24. april 2022 Var i samme situasjon som deg for to år siden. Tre tenåringer og ny kjæreste. Valgte abort. Trodde jeg skulle angre og at det ble hardt. Litt tankevirksomhet før, under og noen dager etterpå. Veldig tilfreds og trygg på avgjørelsen. Anonymkode: d116b...e3c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå