exita Skrevet 6. november 2005 #21 Skrevet 6. november 2005 (endret) Jeg bruker å sende personlige julekort,men.....noen år har jeg glemt å sende dem ut,flaut! Endret 6. november 2005 av exita
Mysti Skrevet 6. november 2005 #22 Skrevet 6. november 2005 Jeg synes sånt er koselig jeg! Men jeg hverken sender eller mottar, så jeg har vel egentlig ingen grunn til å uttale meg... Hehe. Kanskje jeg skulle begynne...
Gjest gjest1 Skrevet 6. november 2005 #23 Skrevet 6. november 2005 Jeg liker disse fellesbrevene godt jeg. Så sant det følger med noen personlige linjer også. Har ett par gamle venner som skriver slike brev hvor de skriver litt om hva som har skjedd det siste året, noen bilder av familien osv. Det synes jeg er kjempekoselig! Mye kjekkere det enn korte "God jul og godt nytt år" hilsner som mange andre driver å sender ut.
Catzy Skrevet 8. november 2005 #24 Skrevet 8. november 2005 Felles brev er helt fint, det. I hvertfall hvis det står noe som er litt interessant. En av tantefamiliene pleier å lage et ark med masse bilder og korte tekster. De har 3 gutter, og det er moro å se at de vokser opp og gjør litt rare ting. Catzy
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #25 Skrevet 9. november 2005 Jeg sender ut slike fellesbrev 2-3 ganger i året - og alltid i forbindelse med jul. Vi kopierer det på litt ekstra tykt, glanset papir, og det er alltid mange bilder med fra turer, hverdagsliv og ikke minst av sønnen vår. Legger mye arbeid i brevene, og sender ut til rundt 40-50 adresser hver gang. Får mye positive tilbakemeldinger på disse, og folk etterlyser de når det går for lenge imellom. Har også opplevd når vi er på besøk at de ligger fremme fordi mottaker viser de rundt til sine kjente igjen. Får et par slike fra andre familier rundt juletider. Dette er venner vi ikke ser så ofte nå, og jeg synes det er kjempemorsomt å få en oppdatering og se hvordan familien ser ut. Synes det er mye mer stas enn et kort fra hjert og lungeforeningen ja med "God jul og godt nytt år fra familien Hansen". Men uansett er det kjempekoselig å få en hilsen til jul og ellers i året : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå