AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #21 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sure, blame it one the victim👏 Anonymkode: 774a5...888 Altså, dette var en fyr hun hadde datet i én måned. Jeg hadde ikke satt meg i rådyr kredittgjeld på 2 millioner kroner for ungen min engang. Anonymkode: a92ce...237 7 1
Magnifique Skrevet 22. april 2022 #22 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun norske er det mest tåpeligste innenfor kvinnfolk man kan finne. Hjelper lite med utdanning om man ikke bruker hjernen ellers. Kvinne selv som gremmes. Anonymkode: fbfd5...981 Vet du hva? Jeg tenkte akkurat slik da jeg først så programmet. «Så utrolig naiv hun er»! Men når jeg faktisk tenkte og reflekterte over det, innså jeg at jeg ikke hadde rett til å dømme henne. I det hele tatt. Jeg så på mitt eget liv og innså at jeg selv har blitt lurt, både når det kommer til kjærlighet, men også vennskap. Menn som virkelig har latt som om de er interessert, for så å prøve seg på andre damer. Venner som jeg har lånt penger uten å få de tilbake. Nei, det har ikke vært i like stor skala som i programmet, men fortsatt! Så hvem er jeg til å sitte å dømme henne, egentlig? Forslår at du tenker litt over dette før du også dømmer 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #23 Skrevet 23. april 2022 Tvist skrev (21 timer siden): Har dere ikke sett filmen? Da anbefaler jeg det. Fikk nettopp melding fra ham på facebook dating, så vær obs. Sikkert bare noen som later som de er han. Men tror jeg hadde svart og lata som jeg var naiv. Bare for å se hva som kom😊 Anonymkode: 60455...9df
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #24 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (På 22.4.2022 den 21.34): Altså, dette var en fyr hun hadde datet i én måned. Jeg hadde ikke satt meg i rådyr kredittgjeld på 2 millioner kroner for ungen min engang. Anonymkode: a92ce...237 Enig, hun er åpenbart under middels smart, samtidig som hun har veldig overdrevne forestillinger om egen attraktivitet. Anonymkode: 89acb...ff4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #25 Skrevet 24. april 2022 Hvis en modell ville ta jomfrudommen min så burde det ringe bjeller i hodet mitt. Samme gjelder 4/10 utseende kvinner som tror en millardær er interessert i dem. Anonymkode: 8c177...51a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå