AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #1 Skrevet 22. april 2022 Noen her med fibromyalgi som jobber 100%? Hva slags jobb/arbeidsoppgaver har du? Blir det tilrettelagt på arbeidsplassen? Hva gjør du for å holde kroppen i sjakk? Jeg er nylig diagnostisert, og livredd for å havne utenfor arbeidslivet. Innser at jeg høyst sannsynlig må bytte jobb. Anonymkode: faf3d...70f 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #2 Skrevet 22. april 2022 Det viktigste du kan gjøre er å finne deg en dyktig privat fysioterapeut eller massasjeterapaut som varierer behandlingen etter ditt behov gang for gang. Det koster men man kan holde mye i sjakk ved å gå en gang i mnd, ta tak i alle vondter før de setter seg. Jeg har aldri klart å stå i full jobb men den tiden jeg fungerte best gikk jeg fast til massasjeterapi. Dessverre sluttet den behandleren og jeg ble gående hos diverse andre som ikke klarte å gi god behandling. Anonymkode: 752f9...7b1 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #3 Skrevet 22. april 2022 En kollega av meg i barnehagen hadde fibromyalgi (jeg jobbet der kun deltid under studiene, men hun jobber fortsatt 100% der). Hun var spesialpedagod da og hadde mer ansvar for utsatte unger så hun slapp å jage rundt omkring hele tiden. Hun jobbet 100% men fikk fri for å dra til behandling 1 gang i mnd. Anonymkode: d5fae...b7e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå