Gå til innhold

Er svimmel

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Skulle ta oppvasken og dunket hodet mitt bort i vifta til komfyren. Følte ikke at det var så vondt, smerten forsvant etter et par minutter.

Kort tid etterpå våkna dattera mi opp og ville høre på en til god natt historie. Da jeg fortalte beveget jeg meg litt brått og ble da ganske svimmel. Det varte i sikkert 2 min. Var og veldig nummen i hodet, og slet litt med å finne ord i og med at jeg var svimmel. Det ble bedre også gikk jeg ned og såg på tv. Har plutselig fått svimmelhet igjen samt liten trykk følelse på hodet. Det gjør ikke alvorlig vondt men er plagsom nok. Merker og at jeg kjenner pulsen på halsen. Bør jeg ringe legevakt? Men jeg vil ikke lage så mye styr for barna i og med at jeg er alenemor. Mine foreldre bor gode 2 timer vekk fra meg og jeg vil ikke plage naboene heller, Kanskje jeg bare overdriver og er paranoid? Har hatt svimmelhet før for et år siden etter at eksen min har slått meg ned og det varte i gode 5 uker. Legen mente at dette var pga hjernerystelse. Har jeg fått den og nå? Den vifta er av stål og jeg dunket ganske hardt bort. 

Anonymkode: 68d4c...69c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ring legevakten og spør for sikkerhets skyld :)

Anonymkode: 8aa82...427

Skrevet

Jeg er enig i at du bør ringe legevakten. En telefonsamtale er ikke noe styr, eller plager noen. God bedring!

AnonymBruker
Skrevet
MyMichelle skrev (6 minutter siden):

Jeg er enig i at du bør ringe legevakten. En telefonsamtale er ikke noe styr, eller plager noen. God bedring!

Har nå ringt legevakt og hun mener at det ikke er noe bekymringsfull. Hun sa at svimmelheten er bare en kort symptom av slaget samt den lette trykkfølelsen rundt hodet mitt. Hun anbefalte meg å ta det med ro og legger meg 😅 føler meg egentlig og litt dumme nå, merker egentlig nå at jeg er vanvittig sliten og trøtt i og med at jeg var våken veldig lenge de siste dager av renovering, jobb, rydding, barna samt bil som mente å gi blanke f osv. Føler meg bare så vanvittig levende igjen etter at jeg har hatt tøffe år bak meg med eksen min og merker at jeg kom meg ut av en deprimerende fase etter at jeg ikke hadde kontakt med han i et år samt å vite at han ikke får lov å se ungene. Begynnte å bli motivert på så mye og begynnte og med mye på en gang. Føler liksom at jeg har så mye frihet og det er og litt overhvelmende etter at man har blitt trykket ned i flere år. Nå må jeg heller lære meg å ta et hakk ned for å slippe å bli så overtrøtt takker for svarene jeg har fått, jeg sier god natt for nå og tar meg en dag fri i mårå og nyter den med en jentetur med mine barn været må og nytes for nå, hvem vet når det kommer til å regne igjen...🥴

Anonymkode: 68d4c...69c

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...