Gjest Porstar Skrevet 23. april 2022 #41 Skrevet 23. april 2022 Porstar skrev (Akkurat nå): Stønner av velyst, hva er galt med meg? Oki da er jeg begge deler
Gjest Porstar Skrevet 23. april 2022 #42 Skrevet 23. april 2022 Ja jeg liker å underkaste meg og liker smerte og kinky sex
Gjest Porstar Skrevet 23. april 2022 #43 Skrevet 23. april 2022 Som jeg for står liker du å tilføre smerter på de underdanige .Trordu vi liker de erotiske greia like mye som den som gir smerte ogbdennj som tar imot smerte?
SlemUlv Skrevet 23. april 2022 #44 Skrevet 23. april 2022 Porstar skrev (2 minutter siden): Som jeg for står liker du å tilføre smerter på de underdanige .Trordu vi liker de erotiske greia like mye som den som gir smerte ogbdennj som tar imot smerte? Nei, jeg er sadist. Så jeg liker å påføre smerte på samtykkende masochister Jeg er ikke Dominant. Men jeg er også masochist, så jeg kjenner til begge sider av pisken. Følelsen, for meg, er forskjellig. Men det er glede og nytelse som går igjen på begge sider. 2
Gjest Porstar Skrevet 23. april 2022 #45 Skrevet 23. april 2022 SlemUlv skrev (27 minutter siden): Om du både liker å underkaste deg, og liker smerte. Ja.
Gjest Porstar Skrevet 23. april 2022 #46 Skrevet 23. april 2022 SlemUlv skrev (2 minutter siden): Nei, jeg er sadist. Så jeg liker å påføre smerte på samtykkende masochister Jeg er ikke Dominant. Men jeg er også masochist, så jeg kjenner til begge sider av pisken. Følelsen, for meg, er forskjellig. Men det er glede og nytelse som går igjen på begge sider. Oki sjønner. logoen min sente jeg bilde av, etter som jeg er bodde sub og maecohist.
SlemUlv Skrevet 23. april 2022 #47 Skrevet 23. april 2022 Porstar skrev (2 minutter siden): Oki sjønner. logoen min sente jeg bilde av, etter som jeg er bodde sub og maecohist. Jeg kjenner BDSM logoen ja. Har flagget hengene her hjemme. Sammen med flere andre pride flagg 😃 2
Gjest Porstar Skrevet 23. april 2022 #49 Skrevet 23. april 2022 Porstar skrev (11 minutter siden): Oki da er det min profil Porstar skrev (11 minutter siden): Oki da er det min profil Tror du jeg kan ha den profilen her inne?
Elaine Marley Skrevet 24. april 2022 #50 Skrevet 24. april 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt, kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå