Gjest Porstar Skrevet 21. april 2022 #1 Skrevet 21. april 2022 Kunne dere tenke dere å ronke for ei jente på nett ?
Gjest Porstar Skrevet 21. april 2022 #2 Skrevet 21. april 2022 Hvordan er det mulig å få orgasme av å bli pisket?
SlemUlv Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 Porstar skrev (56 minutter siden): Hvordan er det mulig å få orgasme av å bli pisket? Man er masochist, og får derfor nytelse av smerte. Samtykkende sådan. 1
Gjest Porstar Skrevet 22. april 2022 #4 Skrevet 22. april 2022 SlemUlv skrev (7 timer siden): Man er masochist, og får derfor nytelse av smerte. Samtykkende sådan. Oki, men den som pisker da, hva for hun han ut av å piske
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #5 Skrevet 22. april 2022 23 minutter siden, Porstar said: Oki, men den som pisker da, hva for hun han ut av å piske Tja, si det. Fruen blir sprengkåt og super våt av å piske meg eller leke med rumpa mi. Det er ikke handlingen som gjør dette for henne, men mine reaksjoner og att jeg blir super kåt av det. Hvorfor? Har ikke snøring. Men det er nå sånn det er, for oss. Anonymkode: c5e4a...4f7
Gjest Porstar Skrevet 22. april 2022 #6 Skrevet 22. april 2022 Oki virker som dere har funnet tonen da sextonen for å si det slik.Herlig å lese om ekteskap som har det deilig sammen, ❤️
Gjest Porstar Skrevet 22. april 2022 #7 Skrevet 22. april 2022 Det at jeg har dette Nice navnet, er for di jeg vil være ærlig og blotte hvajeg driver med. Andre for ha sine oppfatninger om deterdumteller bra, men det som er fint her inne en kan få lufte meningene sine .
SlemUlv Skrevet 22. april 2022 #8 Skrevet 22. april 2022 Porstar skrev (1 time siden): Oki, men den som pisker da, hva for hun han ut av å piske For meg, gir det meg glede å gi andre nytelse. 😃 1
Gjest Porstar Skrevet 22. april 2022 #9 Skrevet 22. april 2022 Oki sjønner, det er også slik jeg føler det når dama pisker meg👍
Gjest Porstar Skrevet 22. april 2022 #10 Skrevet 22. april 2022 SlemUlv skrev (51 minutter siden): For meg, gir det meg glede å gi andre nytelse. 😃 Er du dominerende eller er du underdanig i sexlivet? SlemUlv skrev (51 minutter siden): For meg, gir det meg glede å gi andre nytelse. 😃
SlemUlv Skrevet 22. april 2022 #11 Skrevet 22. april 2022 Porstar skrev (2 minutter siden): Er du dominerende eller er du underdanig i sexlivet? Jeg er submissive, masochist og sadist.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #12 Skrevet 22. april 2022 Porstar skrev (13 timer siden): Hvordan er det mulig å få orgasme av å bli pisket? Blir kåt, får en kraftig ereksjon som tegn på at jeg nyter å bli behandlet strengt av henne. Porstar skrev (5 timer siden): Oki, men den som pisker da, hva for hun han ut av å piske Hun får god samvittighet, fordi hun skjønner at jeg trenger det. Anonymkode: 656ac...e54
Gjest Porstar Skrevet 22. april 2022 #13 Skrevet 22. april 2022 SlemUlv skrev (2 timer siden): Jeg er submissive, masochist og sadist. Oki da burde jeg besøke deg da 🤪😂
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #14 Skrevet 22. april 2022 SlemUlv skrev (8 timer siden): Jeg er submissive, masochist og sadist. Hvordan er du sub og sadist samtidig? Eller bytter du og er dom når du gjør sadistiske ting? Kan ikke se for meg at man er en sadistisk sub ? Anonymkode: d5925...cf1 1
visp Skrevet 22. april 2022 #15 Skrevet 22. april 2022 SlemUlv skrev (8 timer siden): Jeg er submissive, masochist og sadist. Jeg mistenker at det som tenner deg aller, aller, aller mest er nomenklatur. 2
SlemUlv Skrevet 22. april 2022 #16 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvordan er du sub og sadist samtidig? Eller bytter du og er dom når du gjør sadistiske ting? Kan ikke se for meg at man er en sadistisk sub ? Anonymkode: d5925...cf1 Nei, jeg er ikke dominant. Bare fordi noen ikke kan se for seg noe, betyr ikke at det ikke går Jeg er kun submissive til en person, min Dom. Utenom det er jeg enten masochist, eller sadist. Dom/sub er ikke i spill der. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #17 Skrevet 22. april 2022 SlemUlv skrev (22 minutter siden): Nei, jeg er ikke dominant. Bare fordi noen ikke kan se for seg noe, betyr ikke at det ikke går Jeg er kun submissive til en person, min Dom. Utenom det er jeg enten masochist, eller sadist. Dom/sub er ikke i spill der. Ok, hvordan spiller det seg ut at du er sadist når ikke dom/sub er i spill? Da er du sadist mot dom'en din selv om dere ikke agerer på rollene mens det skjer? Anonymkode: d5925...cf1
SlemUlv Skrevet 22. april 2022 #18 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok, hvordan spiller det seg ut at du er sadist når ikke dom/sub er i spill? Da er du sadist mot dom'en din selv om dere ikke agerer på rollene mens det skjer? Anonymkode: d5925...cf1 Nei, jeg er poly. Så jeg har andre partnere jeg er sadist mot. Min Dom er ikke masochist. Min sadisme utspiller seg i smertelek med samtykkende masochist. 1
Gjest lurven Skrevet 22. april 2022 #19 Skrevet 22. april 2022 SlemUlv skrev (13 timer siden): Jeg er submissive, masochist og sadist. Du er en slem ulv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå