AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Skrevet 21. april 2022 Har vært alvorlig syk, og kroppen har forandret seg voldsomt. Har gått opp i vekt, og fått noe så voldsomt med cellulitter på lårene. Hva tenker du hvis du ser ei smålubben 40- åring med masse cellulitter på stranden? Er det ekkelt? Er det noe man bør gjøre med det? Anonymkode: f5ef5...a4f
Daria Skrevet 21. april 2022 #2 Skrevet 21. april 2022 Høres ut som et helt normalt syn på stranda og ikke noe jeg (smålubben 41-åring med cellulitter) ville tenkt over et øyeblikk, hverken på egne eller andres vegne... 2 3
Gjest Sirisiri10 Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 Ikke ekkelt. Helt normalt. Gå på stranden med hode hevet og kos deg 🥰
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #4 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har vært alvorlig syk, og kroppen har forandret seg voldsomt. Har gått opp i vekt, og fått noe så voldsomt med cellulitter på lårene. Hva tenker du hvis du ser ei smålubben 40- åring med masse cellulitter på stranden? Er det ekkelt? Er det noe man bør gjøre med det? Anonymkode: f5ef5...a4f tenker ingenting, glor ikke på andres kropper. Du bør gjøre noe med det dersom det plager deg. Om andre plages får de trekke til seg øynene. Anonymkode: d8087...9ab 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #5 Skrevet 21. april 2022 Kjære deg. Vanlige folk går vel ikke rundt som supermodeller på stranda. Spesielt ikke godt voksne. Kos deg på stranda med den kroppen du har. Ingen bryr seg om hvordan du ser ut. Anonymkode: 6651a...14c 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #6 Skrevet 21. april 2022 Tenker at det er et helt normalt syn 🤷♀️ Helt ærlig så er det sjeldent jeg ser noen på stranden som har en fantastisk kropp (om man bruker kropper på instagram og lignende som idealet). Folk er så vant til å se velposerte og redigerte kropper i riktig lyssetting at vanlig kropp med lett muffinstopp over bikinitrusen og cellulitter har blitt noe folk skjemmes over (jeg jobber forresten innen retail hvor jeg ofte ikke gjenkjenner modellene på bildene vi tar og legger ut på nettsiden vår. Lys, posering og lett redigering har så utrolig mye å si! De ser helt menneskelige ut de også når de går rundt) Anonymkode: 1f146...0e6 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #7 Skrevet 21. april 2022 Ehh, har du vært på en strand i ditt liv? Var det bare smelltynne, vakre modellkropper der eller var det en miks av tynne, normale, smålubne og tykke? Jeg vil tippe det siste.... Ta deg en tur på en nudiststrand, der ser du iallefall kropper ialle størrelser og fasonger og de som eier de kroppene er 100% komfortable med kroppen de har. Anonymkode: 0a577...e8a
MyMichelle Skrevet 21. april 2022 #8 Skrevet 21. april 2022 Jeg studerer ikke andres kropper. Så jeg ville bare lagt merke til at du er en kvinne, det er alt. Det er ikke ekkelt. Slutt å bekymre deg over hva andre måtte synes. Slapp av og nyt sol og sommer. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå