Gå til innhold

Er det hot med skallede menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, skallethet er aldri hot, men noen (få) menn kan være hotte på tross av  at de er skallet. Ingen ser bedre ut uten hår enn med (men noen frisyrer kan selvsagt være stygge).

Anonymkode: b27d0...4b8

Sett the Rock med hår? 😛

Synes menn er mest sexy uten hår jeg 😊

Anonymkode: ae3b4...528

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, veldig hot 

Anonymkode: 5399a...ce1

• Liker 1
Gjest Chroma
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Som med alt annet finnes det mennesker som synes det er hot og det finnes mennesker som ikke liker det.

Anonymkode: f89b0...b39

Dette. 

Jeg tiltrekkes oftere av menn med lite eller ingen hår, synes det er veldig sexy. 

AnonymBruker
Skrevet

Noen menn kler det veldig godt. Sett et par på TInder i det siste uten, og de var flotte menn

Anonymkode: f6681...cf3

AnonymBruker
Skrevet

Spørs på mannen. Synes det kan være mer sexy, men at hår på en måte er penere? Men håret spiller omtrent ingen rolle (med mindre langt hår OG skallet på toppen eller veldig tynt hår). Høyde, kroppsfasong og ansikt er det som spiller en rolle utseendemessig.

Anonymkode: a81fc...5da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Spørs på mannen. Synes det kan være mer sexy, men at hår på en måte er penere? Men håret spiller omtrent ingen rolle (med mindre langt hår OG skallet på toppen eller veldig tynt hår). Høyde, kroppsfasong og ansikt er det som spiller en rolle utseendemessig.

Anonymkode: a81fc...5da

Jeg er faktisk uenig. Skallethet kan fort gjøre at en ung eller middeladrende mann ser 20-30 år eldre ut. Jeg ville langt foretrekke 10 cm lavere (på en normalt høy mann) enn skallethet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jenter liker menn med hår.

Kvinner liker menn uten hår.

Anonymkode: 09ac4...677

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes menn uten hår stort sett er like attraktive som de med hår. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AprilRyan skrev (1 time siden):

Jeg har ikke noe imot det og mange menn mister håret. Da er det at han er skallet foretrukket over hentesveis, fjoner på toppen eller veldig tynt på toppen.

Jeg synes det er sexy med tynt hår og måne 🤭 det får mannen til å se eldre ut 🤤

Anonymkode: a1786...170

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jenter liker menn med hår.

Kvinner liker menn uten hår.

Anonymkode: 09ac4...677

Cope XD

Anonymkode: ccd0a...4c0

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker en fin solid manke, men skallede menn kan være hot de også! Skallet er mye bedre enn dype viker, måne og tynt hår. Da bør man barbere det bort.

Anonymkode: 294df...e17

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Personlighet avgjør, ikke hår. Alle vet menn mister håret før eller senere. 

Anonymkode: 9a4fc...dfe

Er det menn ikke skjønner selv. Selvtilliten avgjør. 

• Liker 1
Gjest AprilRyan
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes det er sexy med tynt hår og måne 🤭 det får mannen til å se eldre ut 🤤

Anonymkode: a1786...170

Jaja, hver sin smak.

AnonymBruker
Skrevet

Noen menn er hot med hår og uten hår. Det er rett og slett ikke håret som er vesentlig for om de mennene er hotte. 

Jeg må si at jeg nesten begynte å grine da min kjære fornøyd kom hjem med alt håret raket av. Han er en bodybuilder på 193 cm, men gikk hjemmefra som en flott og stilig mann som så snill ut tross mye muskler, og kom hjem og så ut som skurken i en actionfilm. Nå har jeg vendt meg til det, og mange synes han er hot uten hår, for har jo fremdeles flott kropp, pent ansikt og sjarmen mange kvinner liker, men... Han ble en helt annen type mann uten hår, og det var ikke bare lett, slik uten varsel. Han gikk fra å se snill og ordentlig ut til å se bøllete ut. 

Anonymkode: e08ed...69f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes skallede menn er fint, og maskulint. Var tidligere sammen med en skallet, og jeg synes han var mye kjekkere skallet enn med hår, da jeg så bilder av han tidligere! Andre skallede menn jeg har sett har jeg også ikke klart å forestille meg at de har hår, fordi det er så "de" å vær skallet. 

Anonymkode: 5fe5e...c70

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det vel slik at de som allerede har en skallet kjæreste eller mann nødig vil innrømme for selv eller andre at han hadde sett bedre ut med hår. Man lar være å ønske det man ikke få. Det blir som i fabelen om reven og rognebærene: høyt henger de, og sure er de:)

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Overhodet ikke. Syns det er det motsatte, turnoff

Anonymkode: 7ef5b...26b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes veldig ofte at skallede menn er mer sexy enn menn med hår.

Anonymkode: 9f04b...88b

AnonymBruker
Skrevet

Hvis de er muskuløse!👍

Anonymkode: 4ff00...fbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...