AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Skrevet 21. april 2022 Bor i bokollektiv og ble kjent med en hyggelig fyr. Han var sosial og snakket mye med meg i starten, men i det siste har det luktet mye hasj i hele leiligheten. Vi er flere som bor her og det har ikke vært noe problem med renhold, men i det siste har oppvasken stått i vasken i flere dager og ting blir slengt fra seg her og der. Var først bare lukt her om helgene men nå er det hver dag! Vi har balkong i leiligheten og rommet mitt er ved siden av så han står der og røyker og lukten kommer rett inn på rommet mitt. Han finnes ikke sosial lenger og når han en sjelden gang i blandt går ut av rommet og døren står åpen så stinker det lang vei ut av rommet. Renholdet har blitt mye sløvere her. Er dette tegn på at han er tatt av slangen? Han virket så oppegående, prioriterte studier også. Ikke at jeg har noe med det og jeg bryr meg ikke om at folk røyker. Kommer ikke til å anmelde for å si det slik. Men lukten er plagsom, og det er jeg som må stå for renhold her nå. Får jo knapt kontakt med han. Anonymkode: 29324...52f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå