AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Skrevet 21. april 2022 Flere enn meg som opplever i blant å få smerter etter orgasme. Kjennes ut som smerten kommer fra endetarmen liksom… skjer ikke hver gang, men oppstår innimellom. Anonymkode: fa661...2dc
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #2 Skrevet 21. april 2022 Ja, jeg får det også av og til. I tillegg kan jeg enkelte ganger våkne opp om natten med sånne smerter. Det går som oftest over etter rundt 20 minutter. Det er vel en slags krampe i endetarmen... Anonymkode: 470bc...88a
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, jeg får det også av og til. I tillegg kan jeg enkelte ganger våkne opp om natten med sånne smerter. Det går som oftest over etter rundt 20 minutter. Det er vel en slags krampe i endetarmen... Anonymkode: 470bc...88a Skikkelig ubehagelig når det står på. Men går over etter noen minutter andre ganger lenger tid. Kan i grunnen kjenne på samme smerte noen ganger etter avføring. Har da tenkt litt på om det er hemoroider… Anonymkode: fa661...2dc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå