AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #1 Skrevet 20. april 2022 Hei! Drakk vodka på lørdag, og hadde veldig halsbrann. Det kom opp greier i halsen, og veldig ekkel følelse, jeg er 99% at det er halsbrann. Det er nå bedre, men jeg kjenner fremdeles til det. Noen som vet hva det skyldes? Er det vodkaen som ødela meg? Anonymkode: 55e1f...c82
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #2 Skrevet 20. april 2022 Vodkaen er djevelens vann. Så mye mulig. Anonymkode: 4d3bf...8aa
Lonehill Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 (endret) 😄 Den tok jeg ikke. Treg trønder. Endret 21. april 2022 av Lonehill Måtte le.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #4 Skrevet 21. april 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Vodkaen er djevelens vann. Så mye mulig. Anonymkode: 4d3bf...8aa Når det er russisk vodka, sier det seg selv at dette ikke er av det gode. Anonymkode: ae0bc...187
Avstand Skrevet 21. april 2022 #5 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei! Drakk vodka på lørdag, og hadde veldig halsbrann. Det kom opp greier i halsen, og veldig ekkel følelse, jeg er 99% at det er halsbrann. Det er nå bedre, men jeg kjenner fremdeles til det. Noen som vet hva det skyldes? Er det vodkaen som ødela meg? Anonymkode: 55e1f...c82 Hvis du drikker sjelden så er det ikke rart at du føler deg vond i halsen. Drikker sjelden selv og hvis jeg drikker brennevin eller noe med sprit så opplever jeg også en sånn litt brennende følelse i halsen flere dager etterpå.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #6 Skrevet 21. april 2022 Avstand skrev (51 minutter siden): Hvis du drikker sjelden så er det ikke rart at du føler deg vond i halsen. Drikker sjelden selv og hvis jeg drikker brennevin eller noe med sprit så opplever jeg også en sånn litt brennende følelse i halsen flere dager etterpå. Gjør du? Ble lettet nå Er det sånn ekkel brennende følelse i halsen på deg? Anonymkode: 1cb5e...17f
Avstand Skrevet 21. april 2022 #7 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Gjør du? Ble lettet nå Er det sånn ekkel brennende følelse i halsen på deg? Anonymkode: 1cb5e...17f Når jeg har drukket brennevin/sprit ja. For jeg drikker veldig sjelden. De periodene i noe yngre dager da jeg festet hver helg så hadde jeg ikke denne da kroppen var ganske vant med alkoholen. Men nå merker jeg det. Ikke slik at det er smerter men kjennes ut som en lettere brennende følelse i halsen og nesten litt sår i munnen.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #8 Skrevet 21. april 2022 Kan være reflux, men kan også tyde på for stort inntak av alkohol og da kan hovedpulsåra i halsen sprekke, det vil si at da dør du. Alkohol er farlig på mange måter. Snakk med legen eller legg bort alkoholen. Anonymkode: 51891...f7c
Hr. Aktiv Skrevet 21. april 2022 #9 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei! Drakk vodka på lørdag, og hadde veldig halsbrann. Det kom opp greier i halsen, og veldig ekkel følelse, jeg er 99% at det er halsbrann. Det er nå bedre, men jeg kjenner fremdeles til det. Noen som vet hva det skyldes? Er det vodkaen som ødela meg? Anonymkode: 55e1f...c82 Magesår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå