AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #1 Skrevet 20. april 2022 Hei! Har hatt et litt kjipt sykdomsår i år etter jeg hadde korona på starten av året. Ble «diagnosisert» med langtidskorona etter hard fysisk trening, og jeg aldri ble «frisk». Fikk også hjertebetennelse, mest sannsynlig som følge av korona. Har i tillegg vært inn og ut av sykehuset for å se etter blodpropp i lungene etter blodprøver og symptomer som tydet på dette. Det var heldigvis ingen blodpropp. Nå har jeg nylig hatt influensa. Ble ganske syk, legen kalte det «alvorlig influensa». Jeg har hatt forskjølelses symptomer helt siden jeg hadde korona, som da ble værre nå når jeg hadde influensa for ca 3 uker siden, men symptomene henger enda igjen. Tretthet, utmattelse, hodepine, stadig bihulebetennelse, tett nese, slim i hals, hoste, svimmelhet, svette, feber (ganske høy) som kommer helt plutselig….. Har noen opplevd det samme med langtidskorona? Kan det være noe annet? Har jo snakket med legen om det, men han sier bare langtidskorona. Jeg er ganske ung, frisk i utgangspunktet og føler det ligger noe mer bak. Anonymkode: 32325...518
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #2 Skrevet 21. april 2022 Les om ME. Dessverre flere som har hatt korona og long covid som faller inn under kriteriene for ME. Du bør be om utredning for det, da skal du sjekkes grundig (røntgen lunger, MR hjerne osv). I mellomtiden bør du ikke presse deg på noen måte. Anonymkode: 99f8d...3ca
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 Jeg har langtidskovid. Det er som du beskriver det, blir syk av å trene, mye hodepine, utmattelse. Har ofte følelsen av å ha feber, svett, svimmel, fryser. Anonymkode: 81300...ab8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #4 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei! Har hatt et litt kjipt sykdomsår i år etter jeg hadde korona på starten av året. Ble «diagnosisert» med langtidskorona etter hard fysisk trening, og jeg aldri ble «frisk». Fikk også hjertebetennelse, mest sannsynlig som følge av korona. Har i tillegg vært inn og ut av sykehuset for å se etter blodpropp i lungene etter blodprøver og symptomer som tydet på dette. Det var heldigvis ingen blodpropp. Nå har jeg nylig hatt influensa. Ble ganske syk, legen kalte det «alvorlig influensa». Jeg har hatt forskjølelses symptomer helt siden jeg hadde korona, som da ble værre nå når jeg hadde influensa for ca 3 uker siden, men symptomene henger enda igjen. Tretthet, utmattelse, hodepine, stadig bihulebetennelse, tett nese, slim i hals, hoste, svimmelhet, svette, feber (ganske høy) som kommer helt plutselig….. Har noen opplevd det samme med langtidskorona? Kan det være noe annet? Har jo snakket med legen om det, men han sier bare langtidskorona. Jeg er ganske ung, frisk i utgangspunktet og føler det ligger noe mer bak. Anonymkode: 32325...518 Det kan jo være senfølger etter korona, som legen sier. Ble du hardt rammet av sykdommen? Ser du skriver at du fikk hjertebetennelse "mest sannsynlig som følge av korona". Tok du koronavaksine i nær tid før du ble syk av viruset, at vaksinen kan utgjøre en faktor her? Anonymkode: c8d70...4f0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå