AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #21 Skrevet 20. april 2022 At han er selvstendig og voksen nok til å ta vare på seg selv og hjem. At han har humor og er leken Ærlighet. Anonymkode: adbb5...e1a
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #22 Skrevet 20. april 2022 Han må ha god humor, være handyman, helst en handverker, god hygiene og det må se ut som han tar vare på kroppen og helsa si. Anonymkode: bc5b3...475
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #23 Skrevet 20. april 2022 Kjemi, ansvarsfull og omsorgsfull. Liker også at mannen har god jobb. Anonymkode: 9bd12...6f9
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #24 Skrevet 20. april 2022 Å kunne le av seg selv. Og få meg til å le. Jeg falt pladask for mannen min da han spilte piano, sittende på gulvet. Han er absolutt ikke god, men tar ikke seg selv så jævla høytidelig som nesten alle andre menn. Anonymkode: 34125...509
Gjest AprilRyan Skrevet 20. april 2022 #25 Skrevet 20. april 2022 Det som tiltrekker meg er nok først og fremst væremåten hans eller utstrålingen hans. Et eller annet som jeg finner sjarmerende der. Akkurat det er litt vanskelig å forklare, men et eller annet jeg liker i hvert fall. Jeg liker godt at han har god humor og gjerne tuller litt med meg og ikke er så høytidelig. Ellers kan han godt være litt klønete, sjenert eller andre måter som viser meg at han menneskelig han også. Misliker sånne som er så full av selvtillit og sånn "her kommer jeg" opplegg. Så liker jeg at han får meg til å føle meg trygg og sett i hans selskap og at han prater med meg som et normalt menneske og er interessert i meg. Når det gjelder utseendet så kan det være flere forskjellige ting. Før var jeg mer sånn at jeg kunne si at jeg bare likte menn med mørkt hår, skjegg osv, men nå når jeg har blitt eldre så har jeg erfart at jeg blir tiltrukket av ulike menn. Men har kanskje en forkjærlighet for menn med litt fett på kroppen om jeg skal nevne noe.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #26 Skrevet 20. april 2022 Jeg liker menn som har fine fyldige lepper og fine øyebryn. ☺️ Anonymkode: c8413...a30
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #28 Skrevet 20. april 2022 15cm omkrets penis, morsom og snill. Anonymkode: 8e8b5...6d0
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #30 Skrevet 20. april 2022 Mørkt hår, snille øyne, spontan Anonymkode: 91ef2...bc2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #31 Skrevet 21. april 2022 Personlighet trumper alt. Om du er lavere enn meg, tynn eller tykk spiller ingen rolle Jeg er fornøyd med de fleste peniser, men jeg innrømmer at det blir litt vanskelig med mikro. Så kommer hvem du med tanke på omgivelsene og meg. Deler vi noen drømmer og ønsker? Ser du at vi er to som må dra drasset i hverdagslivet? Er vi rimelig kompatible når det gjelder sex? Kan vi dele latter og humor i hverdagen? Anonymkode: abd02...945
Rosagodis Skrevet 21. april 2022 #32 Skrevet 21. april 2022 (endret) Humor, om han viser interesse og spesielt for annet enn underlivet mitt, og han er interissert i og bli kjent med meg og spør meg om ting og tang... Når vi møtes om han lukter godt 😍 hvordan han behandler meg og om han får frem latter og får meg til og føle meg trygg og attraktiv uten og føle at han kun vil i buksa mi (for de er det mange av der ute) ja ikke sånn ment... Men menn fra tinder er som regel ute etter en ting bare... Lurer damer med og si de er interissert i forhold osv osv KUN for og komme nedi buksa og ikke noe annet... Og for og få min oppmerksomhet selvfølgelig ha et snev av utseende (sånn er alle mennesker) Liker heller ikke menn som oser selvtilitt og tror han er verdens kjekkeste 🤢🤢🤢 Endret 21. april 2022 av Rosaullteppe
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #33 Skrevet 21. april 2022 Smart (merkes kjapt i samtalen), snill og ordentlig, fravær av rundbrenner-fakter og konservative meninger (ikke feid over 50 damer og mene at damer skal være jomfruer, liksom), slank og med god smak i klær, mat og kultur. Siden jeg er kresen, er det mange særheter jeg tåler godt. Nøysom livsstil, sjenanse og melankoli synes jeg nesten er sjarmerende, og han trenger verken være praktisk eller tjene så godt (det er og gjør jeg selv) Anonymkode: ab333...7d0
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #34 Skrevet 21. april 2022 Jeg er så lei av hvordan verden har blitt så falsk og overfladisk og materialistisk. Derfor er jeg ute etter en mann som virker ekte og ærlig og som tør å være seg selv. Jeg vektlegger integritet og gode verdier svært høyt. At han kan tenke selv, stille spørsmålstegn ved ting, er nysgjerrig og interessert i hva som skjer rundt seg. En jordnær, jovial, koselig mann er det jeg vil ha. En mann som er glad i sin familie og som ikke er redd for å ta ansvar. Varm og trivelig og høflig. Jeg vil ihvertfall kke ha en glattpolert, sleip og "perfekt" kar. Min drømmemann kan godt være litt røff i kantene og kanskje t.o.m ha et litt "styggfint" utseende - så lenge han har et godt hjerte og fremstår som seriøs i kjærligheten. Han må gjerne ha sine usikkerheter (som alle andre mennesker). Det er bare med på å gjøre mannen mer sjarmerende og menneskelig. Er ikke den type kvinne som synes skyhøy selvtillitt er så innmari tiltrekkende. Vil helst ikke ha en mann som sliter med kraftig overvekt eller har en svært usunn livsstil. Da jeg er opptatt av å holde meg sånn passe frisk selv. Liker menn med normale utseender. Så er heller Ikke spesielt fan av sixpack-menn som bruker selvbruning og bruker 3 timer framfor speilet hver dag. Liker også menn som gjerne har litt nerdete hobbyer eller litt spesielle interesser. Kanskje fordi jeg er en særing selv, og like barn leker best. Topp-tur menn som kun har sykling og friluftsliv som interesse vil være en dårlig match for meg. Jeg er også et seksuelt vesen, men når det gjelder nett-dating så er jeg overhodet ikke interessert i sexprat eller onsing. Den biten vil jeg at skal komme senere, når det er mer oppriktige følelser til stede. Men føler litt at jeg leter etter nåla i høystakken. Det er ikke lett å finne ordentlig gode menn. De gjemmer seg godt! Eller så tør de kanskje ikke by på seg selv? Anonymkode: 46d56...ea0 1
SPOCA Skrevet 24. april 2022 #35 Skrevet 24. april 2022 Jeg kan si hva som gjorde at jeg falt pladask for samboeren min: at han liker meg akkurat for den jeg er, med alle mine skavanker og det som hører med. At han får meg til å le, får meg til å føle meg fin og herlig. Det er også viktig at vi kan snakke sammen om alt, at vi har mange felles interesser, men på samme tid kunne gjøre ting på egenhånd. At han gir meg frihet og rom til å være alene (jeg er ekstremt introvert), hvilket gjør at jeg egentlig vil være med ham hele tiden (han føler det samme). At han prioriterer meg og faktisk vil tilbringe tid sammen med meg, det er veldig viktig. At han generelt har god humor, er snill, empatisk og omsorgsfull.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #37 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (På 20.4.2022 den 23.26): Altså.... 2 ting: Penis som er 17cm+ og pent utseende er alt som teller dessverre Anonymkode: e994e...ef6 Da ser det ut til at det kun er menn fra Ecuador og Sudan ut fra en fersk undersøkelse som når opp dessverre. Anonymkode: 9ec0d...5e2
Milky Skrevet 24. april 2022 #38 Skrevet 24. april 2022 Fysisk: høy og «stor», ikke nødvendigvis definerte muskler men bare generelt en stor kar. Mørke trekk, ikke blonde! personlighet: får meg til å føle meg trygg og komfortabel, morsom, respektfull, renslig
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #39 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Da ser det ut til at det kun er menn fra Ecuador og Sudan ut fra en fersk undersøkelse som når opp dessverre. Anonymkode: 9ec0d...5e2 Da snakker du jo bare om gjennomsnittet. Anonymkode: c8413...a30
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #40 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (På 21.4.2022 den 1.39): Mørkt hår, snille øyne, spontan Anonymkode: 91ef2...bc2 hvorfor i all verden skal "mørkt hår" av alle ting, liksom være så viktig? Anonymkode: f56fc...94b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå