Gå til innhold

Kvinner, hva vektlegger dere mest hos en mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vennligst svar så brutalt ærlig som mulig. Ønsker ingen floskler som svar.

Hva tiltrekker dere feks mest når dere møter en mann fysisk, eller hva med i en tinder profil?

Anonymkode: 85920...663

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Humor

Anonymkode: bca3b...c5b

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjapp han er i replikken og om jeg synes han lukter godt. Tinder har jeg aldri vert på så det kan jeg ikke uttale meg om. 

Anonymkode: a6ef2...d95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Humor, enkelt og greit 😊

Anonymkode: 6ab30...0b4

Skrevet

Fysisk: At han er litt barsk. Gjerne håndverker-typen. Pene øyne. Men floskler er der for en grunn: Er personligheten ræva, og det mangler kjemi, så hjelper det ikke hvordan han ser ut. 

Turnoff for meg rent fysisk: Skjegg, helsestudiomuskler, fjerning av kroppshår, man-bun eller andre fancy frisyrer.

Tinder var jeg på i cirka to døgn... Trykte ikke liker på noen, da alle profilene var omtrent like, og det er umulig å basere noe utifra et profilbilde. Spesielt siden MANGE har sånne skrytebilder av seg selv. 

Skrevet

Humor er viktig!

På lengre sikt: å kunne kommunisere på en god måte, p gi uttrykk for ting en tenker og føler slik at ting ikke bygger seg opp til krangler eller passiv aggressivitet.

Skrevet

At han får meg til å trives i sitt selskap. 

Altså at han er behagelig, virker pålitelig (i betydningen ikke sleip/utspekulert/falsk/farlig), og hyggelig/morsom å prate med. 

Nå har jeg vært i forhold lenge, men da jeg var singel og fremdeles når jeg møter tilfeldige menn, så hadde (har fremdeles!) jeg en sensor for menn som virker falske. De var og er jeg redd for, uansett hvor tilsynelatende hyggelige og høflige de er. Blikket røper likevel ofte fort upålitelighet, og det tror jeg kvinner generelt er veldig på vakt ovenfor, fordi slikt er direkte farlig for oss. 

Har også notert meg at det er menn som fare- sensoren utløses angående som ofte klager på at kvinner er urimelige, og velger bort snille menn. For de refererer til selve oppførsel der og da mot kvinner, og er ikke selv bevisst at de likevel røper negative ting i blikk, ord og oppførsel, som kvinner er på vakt ovenfor. 

For eksempel var jeg på date med en slik mann. Han lurte meg nesten,for var ytterst gentleman under daten, men noe i blikk og stemme vekket likevel sensoren min. Jeg takket derfor nei til ny date. Da kom hans virkelige jeg frem. Det min fare- sensor (som alle kvinner har, men ofte ødelagt hos kvinner som er oppvokst med vold, eller har opplevd voldelige forhold) hadde fanget opp. "Forbanna fitte! Dere kvinner er horer alle sammen!" var hans respons på å bli avvist. 

Så ja, det viktigste er å få kvinner til å trives i ditt selskap, men vi merker om vennlighet er falsk. Da trives vi ikke. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

På Tinder må han skrive korrekt norsk (med mindre han er utlending) og ikke på dialekt
Ikke er belærende
Høy arbeidsmoral
At han ønsker et forhold 
Ikke spør meg med hjem på første eller andre date

Anonymkode: c142b...8d6

AnonymBruker
Skrevet

Fysisk - At han er større en meg.

-Humor 

-Ærlighet/trofasthet 

-Spontan/Eventyrlysten

-Kreativ

-Ikke gjerrig

-En som tar initiativ 

Anonymkode: 3d6a0...d87

AnonymBruker
Skrevet

God humor er noe som virkelig sjarmerer trusa av meg, altså. På date, på Tinder, på trikken, på jobben, overalt. Min eks var lavere enn meg, eldre enn meg, lubben, høyt hårfeste og heller ikke særlig ansiktspen. Men vi lo så mye sammen at jeg aldri har vært lykkeligere og aldri vært mer forelsket! Hadde han ikke vært NOTORISK utro, hadde vi sikkert vært sammen enda. Han var forøvrig også utro med bl.a. en modell, den der humoren og sjarmen der overgår alt det fysiske. Det er jo først nå etter jeg er over han at han er en liten tjukk fyr for meg, før hadde han det peneste smilet og de vakreste klare blå øyne som så hele meg! Jeg var jo ikke den eneste damen som hadde den følelsen da, og nå ser jo jeg hele han. Men dog - god humor og en "silver tongue" gjør mye altså. 

Selvsikkerhet og trygghet er også noe som tiltrekker meg, jeg skyr usikre menn. 

Rent fysisk - utover en selvsikker fremtoning - så liker jeg høye menn med litt brede skuldre og det berømte glimtet i øyet. Bra stil er også viktig for meg klær og hår gjør mye. Og lukt! En fin rumpe har også alltid vært min greie. Du trenger ikke være overtrent (helst ikke det faktisk), men trent.

Anonymkode: b214b...981

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

God humor er noe som virkelig sjarmerer trusa av meg, altså. På date, på Tinder, på trikken, på jobben, overalt. Min eks var lavere enn meg, eldre enn meg, lubben, høyt hårfeste og heller ikke særlig ansiktspen. Men vi lo så mye sammen at jeg aldri har vært lykkeligere og aldri vært mer forelsket! Hadde han ikke vært NOTORISK utro, hadde vi sikkert vært sammen enda. Han var forøvrig også utro med bl.a. en modell, den der humoren og sjarmen der overgår alt det fysiske. Det er jo først nå etter jeg er over han at han er en liten tjukk fyr for meg, før hadde han det peneste smilet og de vakreste klare blå øyne som så hele meg! Jeg var jo ikke den eneste damen som hadde den følelsen da, og nå ser jo jeg hele han. Men dog - god humor og en "silver tongue" gjør mye altså. 

Selvsikkerhet og trygghet er også noe som tiltrekker meg, jeg skyr usikre menn. 

Rent fysisk - utover en selvsikker fremtoning - så liker jeg høye menn med litt brede skuldre og det berømte glimtet i øyet. Bra stil er også viktig for meg klær og hår gjør mye. Og lukt! En fin rumpe har også alltid vært min greie. Du trenger ikke være overtrent (helst ikke det faktisk), men trent.

Anonymkode: b214b...981

Jeg dauer....et lite øyeblikk trodde jeg vi hadde vært borti samme mann...Men min "lille tjukkas" hadde brune øyne, ikke blå. 😆

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånn i begynnelsen var det humor og felles interesser som gjorde meg totalt bergtatt av han. Etterkvart vart det lojaliteten som gjorde at eg ble i forholdet. Det er oss to mot verden. Eit spesielt bånd, vi gifta oss for snart 12 år siden. Han er og ganske enkel å ha med å gjøre, behgagelig å vere rundt. Føler meg ikkje kvælt i kvardagen. 

Anonymkode: 68344...370

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høyere enn meg, snille øyne, god lukt og god kjemi som i at han er reflektert og lett å snakke med.

Anonymkode: 8fbba...2ae

• Liker 1
Skrevet

Humor, intelligens og kjemi.

AnonymBruker
Skrevet

Dette må du jo ikke spørre kvinner om. For de 1) vet ikke hva de egentlig tenner på 2) ikke svarer ærlig.

Du ser jo bare på svarene her nesten utelukkende lar de være å svare om fysisk attributter, men det er ikke en eneste dame som vil velge en mann utifra de andre kriterier dersom ikke det fysiske er på plass. 

Anonymkode: f02ef...50e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker mørke trekk, bra kropp, velstelt (hårklipp og barbert/ 3 dagers skjegg) men ikke jålete eller snobb. Gjerne litt leid back stil, imøtekommende, ser deg i øynene og er høflig. 

Anonymkode: c8413...a30

Skrevet (endret)

En som er høyere enn meg, som er litt barsk og har egne meninger

Endret av Curiousine
AnonymBruker
Skrevet

Altså.... 2 ting: Penis som er 17cm+ og pent utseende er alt som teller dessverre

Anonymkode: e994e...ef6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Liker mørke trekk, bra kropp, velstelt (hårklipp og barbert/ 3 dagers skjegg) men ikke jålete eller snobb. Gjerne litt leid back stil, imøtekommende, ser deg i øynene og er høflig. 

Hva mener du med mørke trekk?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du med mørke trekk?

Gjerne utenlandsk ja, eller om du har naturlige mørke trekk. Men ikke solariumsmenn eller folk som farger hår/øyebryn og sånt- try hards. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...