Gå til innhold

Null søvn og langt møte i dag

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk ikke sove et eneste minutt i natt. Sto opp nå, må opp om en time uansett. Dårlig søvn natta før også.

Har et digitalt heldagsmøte i dag og trenger sårt tips til å holde ut. 

(Drikker ikke kaffe, da jeg sliter med arytmier)

Takk! 

Anonymkode: aff3f...ded

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det hjelper å trene, selv om det ikke føles bra med null søvn så får det likevel opp energien litt. Ellers, drikk masse vann, få litt frisk luft i løpet av dagen og tenkt at det GÅR fint selv om det er ubehagelig å være trøtt. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet
nissejenta skrev (1 time siden):

Synes det hjelper å trene, selv om det ikke føles bra med null søvn så får det likevel opp energien litt. Ellers, drikk masse vann, få litt frisk luft i løpet av dagen og tenkt at det GÅR fint selv om det er ubehagelig å være trøtt. Lykke til!

Takk! 

Kjenner allerede at kroppen reagerer, jeg er kvalm og har begynnende hodeverk. 
Men som du sier, det er bare ubehagelig. Tåler jo litt ubehag. Er bare én dag jeg må gjennom!

Anonymkode: aff3f...ded

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk møte? Du ligger vel å sover nå! 

Anonymkode: 9496f...b0b

Gjest Gratinara
Skrevet

En jobbdag uten søvn går så lenge man har den mentale innstillingen. Ja, man må være klar for å møte svært ubehagelige følelser, men det er ikke farlig og du dør ikke. Bare å notere som bare det, for glemme det vil du nok. For min del har jeg opplevd hjertebank, uro, blir svært ufokusert, glemmer og at jeg tillogmed kan bli litt paranoid og på gråten av søvnmangel. Men dette er helt normalt. Så lenge man vet at dette bare er mangel på søvn og ikke den vanlige "virkeligheten" og at du om et par timer ligger på sofaen og sover så klarer man seg gjennom dagen. Viktig å spise nok og drikke nok vann, enn så spise mer enn vanlig for å holde seg i gang og få nok næring til kroppen gjennom denne "drittdagen". Når du så har kommet deg igjennom, så vet du litt hva det innebærer til nestegang og står styrket...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...