Gå til innhold

utflod


Gjest gjest

Anbefalte innlegg

hjelp!

noen som ANER hva dette er?

hver morgen (hatt det ca 3-4 uker nå, er nå i 8.mnd) 'renner' det ganske flytende utflod ut, helt lysegul, luktfri. kun om morgenen egentlig.

så idag i dusjen kom d plutselig en SEIG lysegul 'klump', når jeg tok den opp med litt papir og undersøkte den var den som spahetti, seig og gikk ikke i oppløsning liksom, men var såpass 'sterk' i konsistensen...

sorry alle detaljene, men blir jo så usikker på om dette er såkalt tegning eller om d da også må inneholde blod, mer farger enn bare lysegult og luktfritt :forvirret:

altså: r både den 'rennende' utfloden og denne klumpen normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det også slik på slutten, veldig tynt og ikke noe farge. Kvelden før fødselen begynte det og bli litt mer slim og klumper og så ble det brunt. Og jeg tror det var slimproppen.

Men selv om slimproppen går trenger jo ikke fødselen og være rett rundt hjørne heller.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare synes denne slimete spaghetti-tråden var så rar idag :overrasket:

Når slimproppen 'går' vil d altså si at den har brun/rødfarget slim også, og ikke bare lysegul, luktfri slim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Hadde merkelig utflod de siste par ukene jeg også, begynte å tro at jeg lakk fostervann siden det var så tynt. Men vannet gikk ikke før en time før det hele var over, så det var garantert ikke fostervann jeg lakk ;)

Slimproppen min gikk på sykehuset. Hadde svak svak tegning en time før første ri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...