Gå til innhold

Mislykket dag…

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag fikk jeg avslag på en stilling som jeg så gjerne ville ha…. Så kommenterte en kollega i forbifarten at jeg så syk ut fordi jeg er så mørk under øynene, og jeg følte meg faktisk fin i dag. Nå sitter jeg her og føler meg totalt mislykket, når ikke opp i jobbsammenheng og ser stygg ut i tillegg. Hvorfor må folk kommentere hvordan en ser ut?? Er bare lei meg nå.

Anonymkode: 34dba...82d

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

I dag fikk jeg avslag på en stilling som jeg så gjerne ville ha…. Så kommenterte en kollega i forbifarten at jeg så syk ut fordi jeg er så mørk under øynene, og jeg følte meg faktisk fin i dag. Nå sitter jeg her og føler meg totalt mislykket, når ikke opp i jobbsammenheng og ser stygg ut i tillegg. Hvorfor må folk kommentere hvordan en ser ut?? Er bare lei meg nå.

Anonymkode: 34dba...82d

:klem::klem:
Leit å lese at du har hatt en dårlig dag😕Og skikkelig unødvendig kommentar av kollegaen din!🙄 

Veldig kjedelig med avslag, men sånn er det i blant. Du er selvfølgelig ikke mislykket av den grunn, fine deg!

Håper at du får en bedre dag i morgen!🌷💛

Anonymkode: 5bb51...bce

AnonymBruker
Skrevet

Uff trist å høre ❤️ Slike dager tror jeg vi har alle mann. Husker jeg ikke fikk en jobb jeg ønsket meg skikkelig og var trist et par uker etterpå. Følte meg så mislykket. Har heldigvis fått en jobb nå jeg trives i og det kommer nok til å løse seg for deg også. Bare hold motet oppe :) 

Anonymkode: 21c64...0ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...