AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1 Skrevet 19. april 2022 Hei! Jeg har influensa på 7 dagen nå, og er fortsatt av og på med feber. Hoster og har litt vondt i ledd, er slapp og sover endel. Kan ikke huske å ha vært så lenge syk før. Er årets influensa ekstra ille? Leste at flere unge er innlagt også Anonymkode: 90a14...641 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #2 Skrevet 19. april 2022 Ja, fytti grisen. Ble syk 1.april. Tenkte det er ikke mulig å bli så syk av influensa eller forkjølelse, må være korona, men nei da. Hoster så jeg tror lungene kommer opp, ørebetennelse, fått penicillinkur som er avsluttet, men stokk døv på ene øret sikkert pga væskeansamling. Er ikke blitt det spor bedre og det har snart gått tre uker. Slutt på både krefter og humør. De traff ikke særlig godt med årets influensavaksine kan man trygt si for den har jeg også tatt. Enten er den ekstra sein og ekstra ille i år, eller så har immunforsvaret gått i dvale etter å ikke ha vært aktivert på et par år. Føler med deg, men det meste går jo over av seg selv, sukk. Anonymkode: 97dae...d7d 2
bolla92 Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 Influensa er ille! Det et noe helt annen enn en forkjølelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå