AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1 Del Skrevet 19. april 2022 Noen som vet hva lønn er hos Nortura? Jobben innebærer lossing/lasting av bil, og lignende. Anonymkode: 06faf...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #2 Del Skrevet 19. april 2022 Irriterende at de aldri skal skrive lønn, burde vært påkrevd! Anonymkode: 87c4e...e32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ejlis Skrevet 19. april 2022 #3 Del Skrevet 19. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Endret 19. april 2022 av Ejlis Feil post Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #4 Del Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Irriterende at de aldri skal skrive lønn, burde vært påkrevd! Anonymkode: 87c4e...e32 Det burde faktisk stått i annonsene. I stede for å gjemme seg bak "lønn etter tariff" "gode lønnsbetingelser" osv. ofte er lønnsbetingelsene slett ikke gode... Anonymkode: f38de...642 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #5 Del Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det burde faktisk stått i annonsene. I stede for å gjemme seg bak "lønn etter tariff" "gode lønnsbetingelser" osv. ofte er lønnsbetingelsene slett ikke gode... Anonymkode: f38de...642 Enig! Anonymkode: f2e57...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #6 Del Skrevet 19. april 2022 Jeg kan legge til at jeg har venner som eier egne bedrifter, i en bransje hvor rekruttering er vanskelig for tiden. De får ingen søkere og klager på det. Men når jeg sier at de må skrive lønn i annonsen (ingen gjør det i den bransjen, og de er beryktet for dårlig lønn, spesielt til nyutdannede!), så… nei. Det kan de ikke. Jeg er helt overbevist om at de kunne lokket frem søkere hvis de faktisk åpenlyst prøvde å konkurrere på lønn, ikke bare på å skrive hvor fantastiske de er. Anonymkode: f2e57...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #7 Del Skrevet 19. april 2022 Er det fulltidsjobb? Har du fagbrev? Har du annen utdanning eller kompetanse? Hvor mange år ansiennitet? Har du erfaring fra tilsvarende industri? Har du ekstra fagbrev som kan være nyttig? Får du kveldstillegg eller skifttillegg? Alt dette er ting som kan påvirke lønnen, og vurdere hvilket lønnstrinn/lønnstabell du skal ha. Så jeg vil anta ett sted mellom 350 000 og 650 000 i året. Anonymkode: e584b...c26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå