Gå til innhold

Singel kvinne: Er du på Tinder?

Singel kvinne: Er du på Tinder?  

110 stemmer

1. 1. Singel kvinne: Er du på Tinder?

• Ja
      35
    • Nei
      75

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg undres over dette Tinder fenomenet som mann. Jeg har inntrykk av at Tinder er ufattelig vanskelig for menn. Jeg får ikke likes, men blar gjennom flere hundre flotte jenter.

Jeg har gode bilder, men Tinder er totalt umulig. Nesten så det må være noe med algoritmen at jeg ikke dukker opp tenker jeg.

Mitt spørsmål er, hvor mange av dere single kvinner er på Tinder? Og hvor mange ikke? Og hvorfor er du ikke på Tinder?

Jeg kjøpte nylig et utvidet Tinder medlemskap, men vurderer å slette allerede. Tinder er ikke gøy altså!

Anonymkode: 34a29...093

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg er ikke på Tinder nå, men har vært det tidligere. Det ble negativt for meg så jeg har pause nå. Noen ganger får jeg lyst til å lage meg profil siden jeg sjeldent møter menn så ellers akkurat nå, men jeg må få orden på noen ting før jeg gjør det. Om jeg gjør det i det hele tatt.

Jeg fikk egentlig bare dårlig selvtillit og dårlige tanker om meg selv av å være der.

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AprilRyan said:

Jeg er ikke på Tinder nå, men har vært det tidligere. Det ble negativt for meg så jeg har pause nå. Noen ganger får jeg lyst til å lage meg profil siden jeg sjeldent møter menn så ellers akkurat nå, men jeg må få orden på noen ting før jeg gjør det. Om jeg gjør det i det hele tatt.

Jeg fikk egentlig bare dårlig selvtillit og dårlige tanker om meg selv av å være der.

Dette kunne jeg sagt, og jeg er mann. I den virkelige verden får jeg en del oppmerksomhet, og på Happn (er ikke på Tinder) også, men på Happn så blir alt så overfladisk at det ikke funker. Det blir lissom som å bla i Select katalogen uten å egentlig ville kjøpe noe for du tror det kan være fake/juggel.

Anonymkode: 1e620...820

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på Match foreløpig, er voksen og vil vurdere menn ut ifra mer enn utseendet. Men skal innrømme utvalget er noe skralt 😅 Mulig jeg havner på Tinder etter hvert.

Anonymkode: 5980c...e4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener å være ganske attraktiv i virkeligheten. Høy, slank og godt trent. Men har ingen sjans på Tinder! Blir ganske oppgitt, og jeg er ute etter noe seriøst. 

ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var der en gang, fikk 0 treff fordi jeg sveipa feil vei 😆

Anonymkode: d1388...34a

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Er ikke på tinder. Det er for mange som ikke skriver noe i profilen. Jeg har null interesse for en mann jeg ikke vet noe om. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg undres over dette Tinder fenomenet som mann. Jeg har inntrykk av at Tinder er ufattelig vanskelig for menn. Jeg får ikke likes, men blar gjennom flere hundre flotte jenter.

Jeg har gode bilder, men Tinder er totalt umulig. Nesten så det må være noe med algoritmen at jeg ikke dukker opp tenker jeg.

Mitt spørsmål er, hvor mange av dere single kvinner er på Tinder? Og hvor mange ikke? Og hvorfor er du ikke på Tinder?

Jeg kjøpte nylig et utvidet Tinder medlemskap, men vurderer å slette allerede. Tinder er ikke gøy altså!

Kjære single mann. Her setter du fingen midt i navlen på problemet. Din analyse er bra. Kom deg bort fra Tinder. Det er en kjøttbørs. Jeg har observert at de som er på Tinder ofte blir værende. De ser seg rundt hele tiden, og blir ikke fornøyd. Tror nesten Tinder er laget for at man skal sveipe seg videre, slik at de kan beholde deg som en abonnent. Er jeg naiv og gammeldags hvis jeg foreslår at man bør forsøke å finne dame på andre måter? Sjekke på gamlemåten blant venner og venners venner. Ta en telefon, og fortelle at man er på utkikk. Vente på at man skal blir introdusert gjennom nettverket til noen som kan passe?

Endret av Olaug Olsen
rettskriving
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg mener å være ganske attraktiv i virkeligheten. Høy, slank og godt trent. Men har ingen sjans på Tinder! Blir ganske oppgitt, og jeg er ute etter noe seriøst. 

ts

Er du mann?

Anonymkode: 83864...325

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som mann kjenner eg meg igjen i dette. Minimalt med matching og null aktivitet frå damene, svarar aldri. Skulle tru eg var svartelista av Tinder.

Anonymkode: da45e...e10

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eg er ikkje på Tinder.

Eg trur egentlig det hadde vore litt artig, men er redd for at eg blir slik som enkelte av venninnene mine som er veldig aktive der. Nemlig å gå på 2-4 dater kvar einaste månad. Bruke masse tid på korleis å framstille seg sjølv. Alltid skulle vurdere menn med forstørrelsesglas og alltid sveipe vidare. 

Anonymkode: 6b815...cdb

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er ikke på leting, men hvis jeg var så hadde jeg ikke giddet å bli driti ut på den måten. 

Anonymkode: ba1a6...045

• Liker 1
Skrevet

Det ville ikke ramlet meg inn å registrere meg der, jeg har minimal tro på at man kan finne noe verdt å satse på under så kunstige omstendigheter. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Etter et par dager er det samme standardspm fra menn. "Er du kåt?"

Anonymkode: 9acbb...da3

• Liker 2
Gjest AprilRyan
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette kunne jeg sagt, og jeg er mann. I den virkelige verden får jeg en del oppmerksomhet, og på Happn (er ikke på Tinder) også, men på Happn så blir alt så overfladisk at det ikke funker. Det blir lissom som å bla i Select katalogen uten å egentlig ville kjøpe noe for du tror det kan være fake/juggel.

Anonymkode: 1e620...820

Ja, jeg synes også at det blir for overfladisk og jeg er helt sikkert altfor seriøs, men synes det er vanskelig å vurdere noen utfra kun bilder. Jeg faller aldri for utseende alene, men en kombinasjon av ulike ting og disse kommer aldri frem på datingapper.

AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke. 

Anonymkode: 81da4...6a4

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg er ikke det. Jeg var det før, men orker ikke. 

Virket som de aller fleste samlet på likes og var ikke interessert i å bli kjent. Jeg er flink til å starte samtaler og er ikke sånn som må vente på at mannen starter der. 

Har prøvd online dating en del, men har igrunnen gitt opp. Jeg er lei den holdningen om at det alltid er noe som er bedre bare man fortsetter å sveipe. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AprilRyan skrev (3 timer siden):

Jeg og, Ble deppa og følte på mer ensomhets følelse av å være på Tinder.  

Anonymkode: 10b0a...e87

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Bruker ikke Tinder, synes det høres skummelt ut. Vil heller sjekke opp noen på butikken eller jobb eller biblioteket, da slipper man i alle fall å være eksponert hele tiden. 

• Liker 2
Skrevet

Har vært på Tinder, og også funnet flere dater og fått et kort forhold ut av det, møtte flere hyggelige menn. Men i de siste par årene syns jeg det bare har vært tungt. Føler det har vært mange useriøse, mange som bare har brukt Tinder som tidtrøyte og selvtilitsboost eller noe. Eller kun sex. Har vært like mange likes å få, men svært tungt å få igang samtaler og dater. Så nå har jeg tatt lang pause. Er usikker på om jeg gidder prøve igjen. Utfordringen er bare at i min alder (40+) er det ikke så mange arenaer for å møte single menn, så Tinder og lignende apper er mer eller mindre nødvendig for å finne noen single...

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...