AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1 Skrevet 18. april 2022 I går var den en demonstrasjon her i byen min og reaksjonene har vært mange og ekstreme, men den vanligste er at folk er så sint for at man kan ha kommet til skade for å SKREMME barn eller eldre, akkurat som om man har stått og truet dem. Nesten ingenting skjedde under demonstrasjonen og den var over på kort tid, sannheten var at ingen ble skadet. De demonstrerte mot nedbygging av naturområder i en kirke på første påskedag, de hadde på seg kostymer, slik som på bildet Jeg kan ikke se for meg at noen virkelig ble skremt men om de så hadde blitt det, er det å skremme noen virkelig så farlig? Hvorfor er folk så opptatt av dette? Anonymkode: 6ba78...c88
Gereon Rath Skrevet 19. april 2022 #2 Skrevet 19. april 2022 (endret) Man kan bli skremt til døde, så ja det kan være farlig. Det er veldig sjeldent at noen blir skremt til døde. Men det kan skje og det kan skje med alle. Endret 19. april 2022 av Gereon Rath 2
Polyester Skrevet 19. april 2022 #3 Skrevet 19. april 2022 Da vi var små var det greit at vi slo oss, så på skumle filmer, gikk på oppdagelsesferd og noen ganger ble skremt, men slik er det ikke lenger. Nå er det verste tenkelige som kan skje med et barn er om de blir skremt. Men det gjør jo ingenting å bli skremt.
Polyester Skrevet 19. april 2022 #4 Skrevet 19. april 2022 Gereon Rath skrev (7 timer siden): Man kan bli skremt til døde, så ja det kan være farlig. Det er veldig sjeldent at noen blir skremt til døde. Men det kan skje og det kan skje med alle. Da må man vel ha problemer med hjertet vel?
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #5 Skrevet 19. april 2022 Polyester skrev (1 minutt siden): Da vi var små var det greit at vi slo oss, så på skumle filmer, gikk på oppdagelsesferd og noen ganger ble skremt, men slik er det ikke lenger. Nå er det verste tenkelige som kan skje med et barn er om de blir skremt. Men det gjør jo ingenting å bli skremt. Jeg synes det er en stor forskjell på å se skumle filmer, høre spøkelseshistorer eller å slå seg i lek/utfoldelse i motsetning til å bli oppsøkt(uventet) av noen som føles truende i en setting hvor man skal føle seg trygg. Dette var ingen grei måte å demonstrere på synes jeg. Det går an å formidle meningene sine på en annen måte, en måte som innbyr til meningsutvekslinger og diskusjon. Anonymkode: 76b1d...c5e
Polyester Skrevet 19. april 2022 #6 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes det er en stor forskjell på å se skumle filmer, høre spøkelseshistorer eller å slå seg i lek/utfoldelse i motsetning til å bli oppsøkt(uventet) av noen som føles truende i en setting hvor man skal føle seg trygg. Dette var ingen grei måte å demonstrere på synes jeg. Det går an å formidle meningene sine på en annen måte, en måte som innbyr til meningsutvekslinger og diskusjon. Anonymkode: 76b1d...c5e Det var greit at vi var på teater eller så gjøglere ute i gatene kledd slik. Har ikke de på barneteater på seg kostymer lenger? Demonstasjonen var jo over i løpet av få minutter, så skummelt kan det ikke ha vært.
Gereon Rath Skrevet 19. april 2022 #7 Skrevet 19. april 2022 Polyester skrev (2 timer siden): Da må man vel ha problemer med hjertet vel? Ikke nødvendigvis.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #8 Skrevet 19. april 2022 Så mange naturområder er det vel ikke i kirken? Men ganske spesielt å ødelegge påskegudstjenesten på denne måten. Enkelte steder kunne nok demonstrantene blitt arrestert. Anonymkode: 77e3b...42f
GammelKaktus Skrevet 19. april 2022 #9 Skrevet 19. april 2022 Er ikke krise å blir skremt, men jævla dumt av disse menneskene å "demonstrere" på denne måten. I disse dager så kan man godt ha en halv hjerne når man velger å gjøre noe og dette her var så lite gjennomtenkt at jeg får makk. Spikre døde dyr på et kors og gå inn i en kirke ,wtf? Det er like idiot som disse som brenner koranen og de som blir så forbanna... De demonstrerer i hytt og pine og man mister sympatien med hele saken.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. april 2022 #10 Skrevet 19. april 2022 Ja, det kan være farlig https://illvit.no/mennesket/kroppen/kan-man-do-av-skrekk
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #11 Skrevet 21. april 2022 Ja. I allefall det å føle frykt (være skremt over tid) fordi frykt fører ofte til sinne. For eksempel kan fremmedfrykt føre til aggresjon og vold. Anonymkode: 9d1ae...be3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå