AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #21 Skrevet 19. april 2022 Tror ikke han er bekymra.. Reagerte også litt da han sa «du har perfekt kropp», også plutselig avbrøt seg selv med, «eh, du har veldig fin kropp». Fikk litt følelsen av at han gjorde det bevisst. At han måtte rette på seg selv da han sa jeg hadde perfekt kropp. Ts Anonymkode: 7dab5...a26
Haapefull Skrevet 19. april 2022 #22 Skrevet 19. april 2022 (endret) Jeg synes det er litt vanskelig å svare på siden jeg ikke var til stede i situasjonen. Først og fremst; Du overdriver garantert ikke. Du har slitt med spiseforstyrrelser er du vel kanskje ekstra obs på slike kommentarer? Han har uansett sagt nok til at du reagerer. Men; Ikke dropp han, som noen skriver. Gi han en sjanse til å forklare seg. Som oftest er dette kommentarer eller spørsmål som de har tenkt lite gjennom. Han har ikke hatt de samme problemet selv, og vet derfor ikke hvordan han skal forholde seg til det eller hvor grensen går. Jeg synes du skal ta en prat med han. Hør hva han mente, at du er litt usikker på om det han sier/spør om kommer fra en god plass. Gjerne si etterpå at du opplever det litt vanskelig, og ta en prat hvor dine grenser ligger. Det er først her du ser om han er noe å samle på 😊 Jeg har selv en samboer som ikke tenker før han prater, og har kommet med en god del upassende kommentarer. Jeg vet nå at han er verdens snilleste som aldri vil meg noe vondt, men tenker rett og slett ikke. Vi har hatt denne praten jeg anbefaler deg, og nå kommer disse upassende kommentaren sjelden! Nå ler vi det bort når de kommentarene kommer (med mindre jeg har lyst til å fyre opp litt) 😇 Lykke til! Endret 19. april 2022 av Haapefull
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #23 Skrevet 19. april 2022 Jeg tenker dette er røde flagg 🤷♀️ Forskjell på å kommentere at «kanskje du trener litt mye» som i bekymring, og denne type kommentarer. Men jeg ville likevel gitt ham en sjanse i tilfelle han er litt kunnskapsløs om SF og mente dette godt. Jeg ville spurt åpent. «Når du sa X og Y, hva la du i det?» Anonymkode: ed9bf...786
lillevill Skrevet 19. april 2022 #24 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Eller jeg vet ikke om rar er rette ordet, men kanskje frekk? Men samtidig vet jeg ikke om det bare er jeg som er sårbar. Vi har datet en stund nå og jeg har vært ærlig om at jeg har slitt mye med synet på kroppen min og har hatt spiseforstyrrelser. Idag er jeg normalvektig og trener jevnlig. Han virker som han på en måte kritiserer treningen min, f.eks at jeg er en løper og ikke en som bygger muskler og «former» kroppen min. Så kommer han her om dagen med spørsmålet om jeg ønsker å være slankere… Hva slags spørsmål er det? Jeg er normalvektig med en bmi på 21. Er det jeg som er hårsår her eller var det er upassende spørsmål? Anonymkode: 7dab5...a26 Spør hvordan det? Sier han bare lurte, så spør hvorfor han lurer.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #25 Skrevet 19. april 2022 Jeg dro på date med en som lurte på om jg trente, og ser på meg opp og ned og sier, er ikke mye som skal til. Han selv var tynn som en fjøl. Ikke veldig maskulin. Anonymkode: 2ff9b...ed8
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #26 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg dro på date med en som lurte på om jg trente, og ser på meg opp og ned og sier, er ikke mye som skal til. Han selv var tynn som en fjøl. Ikke veldig maskulin. Anonymkode: 2ff9b...ed8 Hva mente han med den kommentaren? Anonymkode: 7dab5...a26
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #27 Skrevet 19. april 2022 Daria skrev (På 18.4.2022 den 22.39): Jeg vil gjette på at med den bakgrunnen du har, er du over middels hårsår og var på sånne kommentarer nesten uansett. Hva han har ment med sine spørsmål og kommentarer er håpløst å vite uten sammenheng. kontekst og tonefall - det kan like gjerne bunne i bekymring og omtanke eller for den saks skyld tankeløshet som kritikk. Jeg tenkte på samme måte. Kanskje lurer han på hvorfor du løper så mye eller hvorfor du utelater å spise ting og sånt. Du må skjønne hva han mener før du kan bli fornærma. Anonymkode: 04926...0cd
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #28 Skrevet 19. april 2022 Jeg tror han lurer på om du vil bli tynnere siden du bare løper, det er et jo et kjent slanketriks... Anonymkode: cf76c...0cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå