MammaMums Skrevet 18. april 2022 #1 Del Skrevet 18. april 2022 Nå.. nå skal det jogges igjen.. to års opphold- og aldri vært tyngre i vekt.. -Men, må ha nye joggesko til løp i terreng. Har lyst å prøve Hoka, er det noen som har brede føtter og som kan dele noen erfaringer eller komme med tips? Jeg må ut og kjøpe i morra, for nå må det løpes... Forfallet er stort🥺 Setter enormt pris på innspill🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #2 Del Skrevet 18. april 2022 Jeg har Bondi 7 wide, liker de godt. Ville nok gått for en wide-modell, men usikker på hva som finnes av terrengjogg i bredere modell. Jeg ville ikke jogget i ulendt terreng med den modellen jeg har. Anonymkode: 1914c...7d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #3 Del Skrevet 18. april 2022 Jeg har nok litt brede føtter - stort sett alt av løpesko passer, men i Hoka måtte jeg gå for wide-modell. Veldig fornøyd med dem 😃 Anonymkode: 9bd3a...444 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMums Skrevet 18. april 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 18. april 2022 Da skal jeg prøve ut wide modeller ja👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 18. april 2022 #5 Del Skrevet 18. april 2022 Jeg har kjøpt et par til å ha på jobb, men da jeg prøvde de så strammet de ganske greit over vristen. Jeg har latt de ligge foreløpig, men tenker kanskje de går seg til (selvom jeg gruer meg litt til å ta de i bruk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melise__87 Skrevet 18. april 2022 #6 Del Skrevet 18. april 2022 (endret) Jeg har bred fot og kjøpte hoka arahi 5 for den har perfekt støtte til mine ankler, de er laget for stabilitet, elsker å springe i de. Men regner med at de vil utvide seg mer over tid 🙂 Endret 18. april 2022 av Melise__87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #7 Del Skrevet 18. april 2022 Altra er sko med bred tåboks, ikke akkurat Hokka da. Anonymkode: 15f41...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #8 Del Skrevet 18. april 2022 visp skrev (13 timer siden): Jeg har kjøpt et par til å ha på jobb, men da jeg prøvde de så strammet de ganske greit over vristen. Jeg har latt de ligge foreløpig, men tenker kanskje de går seg til (selvom jeg gruer meg litt til å ta de i bruk). Jeg hadde samme problemet med clifton 7, ble gitt bort. Ikke hatt det problemet med tidligere modeller, og heller ikke med clifton 8. Anonymkode: e5561...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #9 Del Skrevet 18. april 2022 Mine føtter er nesten like brede som lange. Jeg løper på Bondi pga dempingen. Har både Wide og vanlig- i vanlig 2/3 større enn wide versjonen, det funker faktisk best. Anonymkode: 1ad3c...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kepaløk Skrevet 19. april 2022 #10 Del Skrevet 19. april 2022 Prøv sko i butikken! Det som passer andres fot, er ikke sikkert en god løsning for din fot. Jeg jogger utelukkende på sti/ i terrenget og kjøpte akkurat nye sko. De jeg ble anbefalt var New Balance Hierro i vid modell. Har brukt de noen ganger nå, og de virker helt supre for meg. En liten sidekommentar om Gore-Tex. Jeg antok at jeg burde ha det siden jeg er mye på sti hvor det er vått. Den ansatte i butikken anbefalte ikke GT, da de bruker mye lengre tid på å tørke (utvendig) og skoen blir tyngre. Valgte vekk GT og selv om jeg kan bli våt på sokkene der og da, så tørker det i løpet av noen minutter. Hadde Altra før, som noen andre nevnte tidligere. De har veldig bred tåboks og definitivt det mest behagelige sånn sett med tanke på bredde. De er dog nulldropp og det passet ikke meg, fikk antydning til vondt i knær og hofter og følte jeg landet bakover. Er sikkert en tilvenning med forskjellig dropp, men jeg liker i alle fall litt mer demping enn Altra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå