AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #41 Skrevet 18. april 2022 Tenker du må se an typen. Jeg har vært borte i to typer av menn med mange venninner. Den ene typen liker å resirkulere på tidligere flørter og kaller dette venninner. Den andre typen, har blitt “friend zoned” og kvinnene har bevart han som venn, fordi han er snill. Den førstnevnte typen, et en som lett drar damer. Siste er den snille typen med mindre sex appeals Anonymkode: 44025...a2a
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #42 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (På 18.4.2022 den 9.14): Personlig synes jeg det er noe femi og lite maskulint over menn med mange venninner. Det er rett og slett ikke særlig tiltrekkende. Handler ikke om sjalusi, men om at jeg som heterofil kvinne ønsker meg en Mann. Anonymkode: 71137...cb3 Samme her. Har en homofil venn og han har mange venninner. Syntes det er femi med mange venninner. Ts Anonymkode: 7d236...580
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #43 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samme her. Har en homofil venn og han har mange venninner. Syntes det er femi med mange venninner. Ts Anonymkode: 7d236...580 Ingen av mine mannlige venner er femi. Tror ikke dere vet hva femi betyr. Anonymkode: bcb35...ce0
Gjest Warrior Skrevet 19. april 2022 #44 Skrevet 19. april 2022 (endret) Det er da helt normalt å ha venner av begge kjønn. Menn har kvinnelige venner og kvinner har mannlige venner. Man kutter ikke ut venner fordi en kjæreste kan bli sjalu. Du må gjøre det du vil. Det er normalt at noen ikke liker at en har mange venner av det motsatte kjønn og det er helt greit det også. Vil du ikke i et forhold med noen med mange venninner så lar du være å gå i et forhold med en med mange venninner. Men husk venner er venner og det er bare bra og sunt å ha venner selv om man er i et forhold. Det betyr ikke automatisk utroskap bare fordi det er det motsatte kjønn. Men som sagt, du gjør det du vil Endret 19. april 2022 av Warrior
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå