Gå til innhold

Ute hele dagen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

11 åringen dro til en kompis kl 14. Han har trampoline, så de koser seg der. Kl 17 ringte jeg og sa at det var middag. Han hadde spist og ville være der lengere 

Hadde du kontaktet foreldrene til gutten for å spørre om det er greit? Eller stole på at de hadde sagt ifra hvis han må hjem? . Hvis det er besøk her og jeg synes at nå er det tide å dra hjem, så sier jeg ifra 

Anonymkode: 7545e...566

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ringer eller sender melding for å høre når han skal hentes. Å da spør han foreldrene der hvor han er på besøk. Hvordan har dere ellers gjort det?

Anonymkode: f098a...2c8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stoler på at andre barns foreldre sender mine barn hjem om det ikke passer eller at mine barn kommer hjem når det er sulten. Hadde barnet spist kl 17 trenger barna mine i den alderen ikke komme hjem før sent.  Lager vi noe sender jeg melding og sier fra om barnet vil ha. Tar ikke kontakt med barnas foreldre lenger.  Kun hos en venn litt unna må barna mine hentes, resten kommer de seg til ved kun gang og sykkelstier. 

Anonymkode: 824ef...5a2

• Liker 1
Skrevet

Da hadde jeg stolt på at de sender ham hjem hvis det ikke passer med besøk lenger!

Også ville jeg fått ham hjem når jeg selv syntes det var på tide hvis han ikke kom hjem før det.

Skrevet

Kontakter ikke foreldrene når de er så store uten at noe er "galt" jeg... De er jo så store at de klarer å ordne opp selv, her samles de ofte og de blir aldri etterlyst heller. De som vil får mat når vi skal spise. :) 

Har en avtale med min om at når han er hos andre så kan han fint komme hjem til mat hvis han har vært lenge ute og er sulten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...