Gå til innhold

Feber på 6. dagen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jaja, ringe legen osv, jeg vet det. Jeg er ikke ute etter en diagnose, jeg vil bare ha det ut. Noen å prate med. 

Jeg er aldri syk, som i et jeg har 3 fraværsdager de siste 18 årene. Siste 10 årene har jeg ikke hatt en eneste fraværsdag. Jeg har jobbet i barnehage i 14 år (var knapt nok syk der), nå gjør jeg noe helt annet.  Omgås med masse folk, så jeg har sett den ene virus- og bakterieinfeksjon etter den andre passere meg. Men nå har jeg altså hatt feber i 6 dager. To dager med over 39 (den ene 39,7), resten godt på 38-tallet.

Har hatt korona, og var ikke syk i det hele tatt. Ingen korona nå - som jeg vet om. Nå er jeg drittlei. Det er slim, det er bihulevondt, snørr, kløe i halsen og hoste, slapphet og generelt lite energi. Ibux og Paracet hjelper, så jeg sover på natten. For det meste i hvert fall...

Noen andre som sjelden er syk, men som plutselig ble syk og forble det med feber i lengre tid? Når ble du frisk?

Anonymkode: 0fe27...88f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke feber og er dårlig fordi du sjelden blir syk. Du har fått deg en god influensa, og selv for de friskeste kan det treffe hardt. 

Anonymkode: 80162...159

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...