Gå til innhold

Pirker du det av?

Fremhevede innlegg

Gjest Tristessa
Skrevet

Av en eller annen sær grunn piller jeg de ikke av... Og jeg er helt notorisk på pilling, særlig på ølflasker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er stygt når klistrelappene henger på glasset. De har jo INGENTING der å gjøre.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg fjerner alltid slike merker. Gjør det samtidig som jeg vasker tingene før jeg tar det i bruk, og bruker evt plasterfjerner på gjenstridige rester.

For meg er det å beholde lappene på litt et krampeaktig forsøk på å være "fin" - at en ikke stoler på at glassene er fine nok i seg selv, men må sørge for at lappen står på slik at folk ser hvilket merke/hvor "fine" det er. For meg blir det krampeaktig. Og litt morsomt.

Gjest Tristessa
Skrevet

Det skal vel i denne sammenheng påpekes at jeg ikke har noe som det har vært klistremerker på som jeg kan huske i alle fall... :ler:

Skrevet
For meg er det å beholde lappene på litt et krampeaktig forsøk på å være "fin" - at en ikke stoler på at glassene er fine nok i seg selv, men må sørge for at lappen står på slik at folk ser hvilket merke/hvor "fine" det er. For meg blir det krampeaktig. Og litt morsomt.

Det har jeg faktisk ikke tenkt på, i det hele tatt!

Men for å snu litt på det; De som tar de av har sikkert bare kjøpt billige Nille -glass, og da skjønner jeg jo at dere vil ha de stygge lappene av. ;)

Skrevet
Jeg fjerner alltid lappene!

Å la dem sitte er litt som å ikke fjerne lappen med merket på ermet på dressjakken (om dere skjønner hva jeg mener?).

Enig...

Var på besøk hos noen som hadde merker på glassene. De skjønte ikke hvorfor jeg trodde de nylig hadde kjøpt nye glass :ler:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Men for å snu litt på det; De som tar de av har sikkert bare kjøpt billige Nille -glass, og da skjønner jeg jo at dere vil ha de stygge lappene av.  ;)

Jeg har glass i en salig blanding av gammelt og nytt, dyrt og billig. Hvis noen spør, så forteller jeg gjerne hvor glassene kommer fra, enten det er IKEA eller Rosenthal. Men ikke pokkern om jeg beholder lappene på, uansett hvor dyre glassene er :)

Skrevet

Fjerner ALT av lapper umiddelbart..

Skrevet

Ja, alltid.

Jeg har nok en slags sykdom for jeg må fjerne etiketter på såpeflasker, shampoer, zalo osv. Koko.

Skrevet
Jeg gjør det, fordi jeg har ett nevrotisk forhold til alle klistremerker, prislapper osv. Det er stygt, og de skal bort med en gang, jeg klipper til og med vaskeanvisningslappen ut av undertøyet mitt.

Jeg også :sjarmor:

Skrevet
Fjerner lappene. Syns det er stygt om det blir værende på!

Jeg pirker det av på alt, på shampoo. hudkrem osv. Stygt med lapper, prislappe osv..

Skrevet

Kjøpte nettopp noen bryllupsgaver på Ting.

Der fjernet de disser klistrelappene med plasterfjerner og en klut før hun pakket inn varene.

Skrevet
Ja, alltid.

Jeg har nok en slags sykdom for jeg må fjerne etiketter på såpeflasker, shampoer, zalo osv. Koko.

:overrasket:

Fjerner du altså feks Zalo etiketten??

Skrevet

Tipper hun mener prislappen...

Skrevet

Ja :ler: Men jeg har ikke tvangstanker altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...