mingus Skrevet 17. april 2022 #1 Del Skrevet 17. april 2022 Tror det er vanskelig å lage trolldeig, så er det noe annet enklere man kan kjøpe i hobbybutikken for å lage dette enkelt og greit? Har gips og alt annet, må bare ha noe å støpe babyens hånd oppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #2 Del Skrevet 17. april 2022 Trolldeig er ikke så vanskelig, jeg bruker kjøkkenmaskin får å få deigen veldig glatt. Men leire fra en hobbybutikk går også fint, bare bruk en lys😬 (tenkte ikke å brukte en leire fra Søstrene Grene som var mørk og det ble mørke flekker på gipsen) Anonymkode: 7f305...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 17. april 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trolldeig er ikke så vanskelig, jeg bruker kjøkkenmaskin får å få deigen veldig glatt. Men leire fra en hobbybutikk går også fint, bare bruk en lys😬 (tenkte ikke å brukte en leire fra Søstrene Grene som var mørk og det ble mørke flekker på gipsen) Anonymkode: 7f305...271 Jeg tror det blir litt tungt her da, kjøkkenmaskinen tok kvelden for en stund siden.. får sjekke Panduro på tirsdag da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #4 Del Skrevet 20. april 2022 trolldeig er lett men det knuser jo også veldig lett, så du får ikke så varige ting. kanskje noe sånn du vil ha - https://panduro.com/nb-no/products/skap-dekorer/stoping/materialsett-gips/avstoping-av-hender-og-fotter-101843 Anonymkode: 28960...78c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #5 Del Skrevet 21. april 2022 Jeg kjøpte et ferdig sett med gips, tror det var på søstrene grene, men har og sett på panduro. Var veldig enkelt Anonymkode: 67434...347 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 23. april 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 23. april 2022 https://panduro.com/en/products/create-decorate/casting/material-kits-plaster/diy-casting-kit-material-kit-101638 Det er denne jeg har, mangler bare noe å støpe oppi, da skulle man lage trolldeig selv sto det... Kanskje jeg bare kjøper en annen, jeg er så dårlig på sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå