Gå til innhold

Onenightstand normalt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ons er helt normalt. En trenger ikke å ønske å gifte seg eller elske noen for evig å alltid å planlegge 1.5 barn og hvitt stakittgjerde for å ha sex for min del iallefall, men jeg tenger ikke å ha følelser for noen for å nyte deilig sex. Her på kg skal alle helst angre som en hund om en noensinne har vært så syndig å har bedrevet slikt, og en skal mene det er tåpelig men ons har vært digg det for min del.

Anonymkode: 557bc...826

Enig!!

Jeg er Anonym 762.

Anonymkode: 75bec...762

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Rart å høre at så mange har dårlig erfaring!

K4something

Jeg synes å ha observert at det veldig ofte er de med noe..anstrengte tanker rundt sex til å begynne med som har "dårlig erfaring" med det.

Nesten alltid når jeg hører noen si at de angrer eller at det ikke er noe de vil, så er det ikke egentlig noen gode grunner der annet enn det forestillinger de har laget seg selv eller fått servert. Enten det eller de synes det er skummelt, men vil ikke vise det så de kommer med moralske argumenter i stedet.

Da kommer rare utsagn som "hva er vitsen med å ha sex med en jeg ikke skal se igjen". Tja, hva er vitsen med å spise ei sjokoladeplate som du aldri ser igjen? Hva er vitsen med å smile til en fremmed på gata? Det føles godt!

Anonymkode: 31df3...7e2

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det å ha anstrengte tanker om sex å ikke ville ha sex med totalt fremmede mennesker? 

Om noe så vil jeg si det er motsatt. Av de jeg kjenner så er det de samme som går igjen i helgene med ons, mens de aller fleste har stabile forhold og virker mer tilfredse i hverdagen. 

Anonymkode: 49cb1...b26

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

En undersøkelse for 15 år siden viste at 70% av nordmenn hadde hatt ONS. Samfunnet har ikke blitt mer sammensnurpet siden da.

Hvrofor er jeg en del av de 30%? Er jeg for stygg?

Anonymkode: e5242...514

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kanskje, men det bør ikke ha noe å si. Kanskje du er for lite frempå.. Ta litt sjanser, flørt, dans og le!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvis du er kvinne så er det enten fordi du har for høye krav eller at du gjemmer deg bort og ikke tar kontakt.

Hvis du er mann så er det at du er lite sjarmerende eller at du ikke tar nok kontakt.

Sånn statistisk sett. Penhet er ikke det aller viktigste når det kommer til sex. Det er nr 3-4-5.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg synes å ha observert at det veldig ofte er de med noe..anstrengte tanker rundt sex til å begynne med som har "dårlig erfaring" med det.

Nesten alltid når jeg hører noen si at de angrer eller at det ikke er noe de vil, så er det ikke egentlig noen gode grunner der annet enn det forestillinger de har laget seg selv eller fått servert. Enten det eller de synes det er skummelt, men vil ikke vise det så de kommer med moralske argumenter i stedet.

Da kommer rare utsagn som "hva er vitsen med å ha sex med en jeg ikke skal se igjen". Tja, hva er vitsen med å spise ei sjokoladeplate som du aldri ser igjen? Hva er vitsen med å smile til en fremmed på gata? Det føles godt!

Nemlig!!

AnonymBruker
Skrevet

Kjente at jeg savner "gamle dager", plutselig... 😆😆

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvis du er kvinne så er det enten fordi du har for høye krav eller at du gjemmer deg bort og ikke tar kontakt.

Hvis du er mann så er det at du er lite sjarmerende eller at du ikke tar nok kontakt.

Sånn statistisk sett. Penhet er ikke det aller viktigste når det kommer til sex. Det er nr 3-4-5.

Jeg som kvinne har lagt med et par jeg ville vurdert langt under min «standar» utseendemessig, noen lavere, tykke, ikke så pent ansikt, rett og slett ikke attraktive mennesker i mine øyner, men har likevel blitt dratt mot de og blitt tiltrukket av de i løpet av kvelden/kveldene fordi de har så gøy/stor/fin personlighet og hatt stor selvtillit. Man må bare tørre å være litt frempå.

Anonymkode: 8afce...7d5

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ons er normalt, og for mange er det den eneste nærheten/intimiteten de kjenner på. Har hatt et par ons, men synes onani er bedre🤷‍♀️ Mer tenning for min del om jeg er trygg på vedkommende og vi kjenner hverandre. Det blir det flere deilige sexopplevelser av.

Greia er vel om det hadde vært bra på ons hadde jeg vel ønsket å gjenta mange ganger😅 

Endret av wandagirl
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...