Gjest lurven Skrevet 16. april 2022 #1 Del Skrevet 16. april 2022 Fikk problemer med hjertet etter covid. Så har jeg ikke fått trent på 3 måneder, og jeg som var litt avhengig av trening Håper jeg kan begynne å løpe igjen om 1 måneds tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. april 2022 #2 Del Skrevet 19. april 2022 Har også gått opp 10 kilo pga manglende aktivitet. De må ned igjen når jeg begynner å trene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. april 2022 #3 Del Skrevet 21. april 2022 Får lov å gå på tur da, men det er kjedelig. Men målet er uansett å gå tilsammen 50 km I april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. april 2022 #4 Del Skrevet 21. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Får lov å gå på tur da, men det er kjedelig. Men målet er uansett å gå tilsammen 50 km I april Jeg leser litt her inne. Håper du får gått litt i april Jeg går mye, men dårligere med jogging. Må følge lurvens lure tips og triks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. april 2022 #5 Del Skrevet 21. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Jeg leser litt her inne. Håper du får gått litt i april Jeg går mye, men dårligere med jogging. Må følge lurvens lure tips og triks. Å gå er også trening. Greit å gjøre det hvis man liker det best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. april 2022 #6 Del Skrevet 21. april 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Å gå er også trening. Greit å gjøre det hvis man liker det best Ja. Men lurer på om skrittelleren min er helt spinnvill. Føler jeg får så mange skritt i forhold til hva som kanskje er normalt. Jeg går mye! Men likevel. 20 mil i April høres drøyt ut. 1 mil om dagen 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. april 2022 #7 Del Skrevet 21. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (12 minutter siden): Ja. Men lurer på om skrittelleren min er helt spinnvill. Føler jeg får så mange skritt i forhold til hva som kanskje er normalt. Jeg går mye! Men likevel. 20 mil i April høres drøyt ut. 1 mil om dagen 😆 Men du bruker vel GPS til å måle distanse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. april 2022 #8 Del Skrevet 21. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Men du bruker vel GPS til å måle distanse? Bruker en app på mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. april 2022 #9 Del Skrevet 21. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Bruker en app på mobilen. Ja, og appen vil bruke GPS til å måle distanse, men da må du skru på posisjon knappen. Men det visste du sikkert🙂 GPS pleier å vise ganske nøyaktig. Med et avvik på 1 prosent bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. april 2022 #10 Del Skrevet 21. april 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Ja, og appen vil bruke GPS til å måle distanse, men da må du skru på posisjon knappen. Men det visste du sikkert🙂 GPS pleier å vise ganske nøyaktig. Med et avvik på 1 prosent Den her teller uten å ha på posisjon. Tror det er gjennom sensor i telefonen. Har du forslag til en god app som går på posisjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. april 2022 #11 Del Skrevet 21. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (12 minutter siden): Den her teller uten å ha på posisjon. Tror det er gjennom sensor i telefonen. Har du forslag til en god app som går på posisjon? Åja, da blir det ikke helt nøyaktig. Jeg har skritteller på klokka mi og den teller også skritt når jeg sover. Jeg bruker strava synes den er grei og fin å bruke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. april 2022 #12 Del Skrevet 21. april 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Åja, da blir det ikke helt nøyaktig. Jeg har skritteller på klokka mi og den teller også skritt når jeg sover. Jeg bruker strava synes den er grei og fin å bruke Haha. Såpass ja. Urolig i søvne 😛 Takk for tips! Skal sjekke den ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. april 2022 #13 Del Skrevet 21. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Haha. Såpass ja. Urolig i søvne 😛 Takk for tips! Skal sjekke den ut Ja, ligger på mellom 100 og 200 skritt når jeg våkner 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. april 2022 #14 Del Skrevet 21. april 2022 lurven skrev (8 minutter siden): Ja, ligger på mellom 100 og 200 skritt når jeg våkner 😆 Hehe. Kjekt med noen ekstra "skritt" si 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. april 2022 #15 Del Skrevet 21. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Hehe. Kjekt med noen ekstra "skritt" si 😂 😄 Ja men 200 er kanskje litt mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. april 2022 #16 Del Skrevet 21. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): 😄 Ja men 200 er kanskje litt mye Litt 😂 Du snur deg sikkert en del mens du sover uten at du tenker over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. april 2022 #17 Del Skrevet 21. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Litt 😂 Du snur deg sikkert en del mens du sover uten at du tenker over det Ja. Greit å starte dagen med skritt da😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. april 2022 #18 Del Skrevet 23. april 2022 Hat gått ca 40 km til nå i april. Målet er å passere 50 . Begynner å føle meg bedre og håper jeg kan ta opp løpingen min igjen i mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. april 2022 #19 Del Skrevet 23. april 2022 Nærmer meg 100 kilo. I 2018 som var mitt beste løpsår var jeg nede i 80 kilo. Målet er å komme ned dit i løpet av neste år. Mine perser er: 5 km 22 min 10 km 47:30 min Halvmaraton 1 time 45 min. Håper å komme i nærheten av disse tidene i løpet av neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nieve Skrevet 24. april 2022 #20 Del Skrevet 24. april 2022 lurven skrev (19 timer siden): Nærmer meg 100 kilo. I 2018 som var mitt beste løpsår var jeg nede i 80 kilo. Målet er å komme ned dit i løpet av neste år. Mine perser er: 5 km 22 min 10 km 47:30 min Halvmaraton 1 time 45 min. Håper å komme i nærheten av disse tidene i løpet av neste år. Det klarer du💪 40 km på under en mnd er knallbra, så resultater bør du kunne få. Hvordan kjennes formen ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå