AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1 Del Skrevet 16. april 2022 Jeg vet ikke hvor mye bildene er tuklet med men jeg fant et bilde der bokstavene P og M var på vraket. Titanic hadde en identisk søster med navn Olympic, men O hadde 16 vinduer på siden på den hvite linja og Titanic hadde 14. Når jeg ser på bilder av Olympic sin siste tur så har skipet 14 vinduer. Da er det egentlig Titanic da? Olympic hadde vært i noen mindre ulykker og blitt i dårlig stand og White Starline visste skipet ville synke. De lot det skje for å få tilbake på forsikringen. Men de som jobbet på både Olympic og Titanic må ha sett at de ikke egentlig jobbet på Titanic? Jeg leste at de byttet gulvet og gjorde alt for å få den til å se ny ut. Vet dette er typisk konspirasjon men syntes det var litt spennende.. Anonymkode: 67703...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #2 Del Skrevet 16. april 2022 I fare for å være like teit som Jarlsberg-reklamene: Båt er båt? Hvilken rolle spiller det? Anonymkode: b8961...dc5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #3 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): I fare for å være like teit som Jarlsberg-reklamene: Båt er båt? Hvilken rolle spiller det? Anonymkode: b8961...dc5 Jada. Men hadde vært interessant å vite. Anonymkode: 67703...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #4 Del Skrevet 16. april 2022 Det er jo interessant at skroget er så forandret på de siste bildene. Med annen fordeling av "vinduer". Og at Olympic ikke ga de ønskede forsikringsutbetalingene. Anonymkode: 66b41...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 16. april 2022 #5 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg vet ikke hvor mye bildene er tuklet med men jeg fant et bilde der bokstavene P og M var på vraket. Titanic hadde en identisk søster med navn Olympic, men O hadde 16 vinduer på siden på den hvite linja og Titanic hadde 14. Når jeg ser på bilder av Olympic sin siste tur så har skipet 14 vinduer. Da er det egentlig Titanic da? Olympic hadde vært i noen mindre ulykker og blitt i dårlig stand og White Starline visste skipet ville synke. De lot det skje for å få tilbake på forsikringen. Men de som jobbet på både Olympic og Titanic må ha sett at de ikke egentlig jobbet på Titanic? Jeg leste at de byttet gulvet og gjorde alt for å få den til å se ny ut. Vet dette er typisk konspirasjon men syntes det var litt spennende.. Anonymkode: 67703...dd9 Når hadde Olympic sin site tur og hvor er bildet ? Er det INGEN andre bilder av Olympic over 20års lange tjenestetid ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 16. april 2022 #6 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Olympic hadde vært i noen mindre ulykker og blitt i dårlig stand og White Starline visste skipet ville synke. Det var sikkert derfor hun fikk kallenavnet "Old Reliable" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #7 Del Skrevet 16. april 2022 Er noen bilder der dem besøker vraket til «Titanic», og du kan se på dekket foran som har råtnet bort, at Olympic er stemplet inn i metallet. Anonymkode: fcaeb...4d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 16. april 2022 #8 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er noen bilder der dem besøker vraket til «Titanic», og du kan se på dekket foran som har råtnet bort, at Olympic er stemplet inn i metallet. Anonymkode: fcaeb...4d1 hvor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #9 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er noen bilder der dem besøker vraket til «Titanic», og du kan se på dekket foran som har råtnet bort, at Olympic er stemplet inn i metallet. Anonymkode: fcaeb...4d1 Fordi: Titanic was one of three Olympic class ocean liners built at the Harland and Wolff shipyards in Belfast, the other two being the RMS Britannic and the RMS Olympic. Ikke fordi de hadde byttet dem om. Anonymkode: 408b7...49d 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå