Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen stakkars venner som har klart å bosette seg i Trondheim, og de påstår at det er umulig å få tak i Hamar&Lillehammer-julebrusen der oppe... Noen som kan hjelpe meg å motbevise det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det er Ringnes som distribuerer, så hvis de maser lenge nok i en fullsortimentsbutikk, så burde det la seg gjøre :)

Skrevet

Åh, den er aller best! :ler:

De selger den på Menybutikker i Oslo, så du kan jo sjekke ut Menybutikker i Trondeim?

Skrevet

Kan sende en kasse brus med toget fra østlandet her, om du er interessert? ;)

Skrevet

Vi har ingen Meny butikker i Trondheim. Men vi har verdens beste julebrus. Den med en stor nissesom drikker brus på etiketten!!!!!

Gjest Markblomsten
Skrevet

JA! De selger den jo i Trondgheim. Hvordan skulle jeg ellers klart meg der i 5 år???

Hva heter nå den butikken igjen da, på Moholt. Er det MAXI tror jeg. Ligger hvertfall ved rundkjøringene på Moholt, ganske stor butikk - og der har de hamar bryggeriets julebrus - PÅ GLASSFLASKER!!!

Og så har det også hendt at Ultra har hatt stor-flaske-utgaven ved juletider.

Lykke til med "jakten". Selv har jeg flyttet "hjem" og kan få den i stort sett enhver butikk. Men jeg venter til advent med å drikke da, er noe spesielt med disse tradisjonene.

Skrevet

Noen som vet om denne Hamar-julebrusen selges i Grenland da? Skjønner jo at jeg må finne ut om den smaker like godt som Dahls julebrus gjør, selv om jeg tviler sterkt på at det stemmer!! :ler:

Jeg reiser forøvrig opp til Trønderriket før jul hvert år for å kjøpe Dahls julebrus. Ingen jul uten!! :danse:

Skrevet

Jeg kupper denne tråden og spør herved, er den mulig å få tak i i bergen?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Jeg kupper denne tråden og spør herved, er den mulig å få tak i i bergen?

Det tviler jeg på, Bergen er vel Sylte-land? Men du kan prøve å spørre i f.eks maxi, meny, ultra el.l.

Skrevet
Hva heter nå den butikken igjen da, på Moholt. Er det MAXI tror jeg. Ligger hvertfall ved rundkjøringene på Moholt, ganske stor butikk - og der har de hamar bryggeriets julebrus - PÅ GLASSFLASKER!!!

Tusen takk Markblomsten, jeg skal sende gutta på tur jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...