AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1 Skrevet 15. april 2022 Hei, Jeg har en sønn som nettopp fylte to. Han er to dager i barnehagen og tre dager sammen med meg. Jeg jobber de to dagene han er i bhg. Han er veldig viljesterk og veldig sosial. Han hyler for alt for tiden og liker best å konstant klatre på meg og boltre seg rundt. Mye liv og røre med andre ord. Jeg er så forferdelig sliten og føler meg ALDRI uthvilt. Føles alltid tåkete i hodet og energiløs i kroppen... Er det vanlig å være konstant sliten med små barn, eller burde jeg til legen? Anonymkode: ea41f...e37
Kakaoen Skrevet 15. april 2022 #2 Skrevet 15. april 2022 Toåringer er slitsomme! Hadde jeg vært deg så hadde jeg heller betalt for fulltidsplass i bhgen! Sikkert noen som lynsjer det svaret, men men 😂 Mine hadde ekstremt energi i den alderen og de elsket bhgen. Fikk utfolde seg fysisk og sosialt. Om du er hjemme kan du heller ha litt kortere dager og få hentet deg inn og gjort ting hjemme. Enkleste måten å få mer energi på! Hadde vi hatt økonomi til det hadde jeg lett hatt fri to dager i uken mens barna er 2-6 år og sendt de i bhgen 😂😇 så kan man heller ha en hjemme-kosedag av og til fordi man kjenner man har overskudd til det. 5 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #3 Skrevet 15. april 2022 Støtter hun over, hadde hatt full plass i barnehagen til en 2 åring. Her gikk jeg hjemme med barnet mitt, til hun var 2 år og 2 mnd. Vi fikk først ikke barnehageplass, den dagen gråt jeg. Men så ble det ledig plass, så da fikk vi, den dagen gråt jeg av glede. For å gå hjemme med en svært aktiv og sta 2 åring, er utrolig tøft. Det var mye lettere da hun var 1 år. For meg hadde det perfekte vært om hun hadde fått starte da hun var ca 1,5 år. Og lillebroren startet i barnehage da han var 10 mnd. Anonymkode: cedf8...dca 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #4 Skrevet 15. april 2022 Jeg hadde muligheten til å ha vår datter hjemme to dager i uka, men valgte å ha fulltidsplass. Hadde korte dager hvor jeg leverte rundt ti og hentet to, og det var nok til at hun fikk rast fra seg og jeg fikk hvilt. Har null dårlig samvittighet for det. Anonymkode: a0d19...8df 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #5 Skrevet 15. april 2022 Tror ikke det er vanlig å være konstant sliten. Jeg var ihvertfall ikke det med mine. Men jeg var ung da barna var små og da er man kanskje mer utholdene. Anonymkode: 4b397...a60
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #6 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er det vanlig å være konstant sliten med små barn, eller burde jeg til legen? Hvorfor skal du til legen? Virker som du har en frisk og aktiv toåring👍🏻 men han trenger nok faste rutiner, så enten bør han ha fulltidsplass, eller så bør du prøve å samkjøre dagene hjemme noenlunde likt som i bhg. Evt forhøre deg med helsestasjonen om tips for å få bedre dager Anonymkode: e2560...de8
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #7 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tror ikke det er vanlig å være konstant sliten. Jeg var ihvertfall ikke det med mine. Men jeg var ung da barna var små og da er man kanskje mer utholdene. Anonymkode: 4b397...a60 Ja... jeg er 34, ikke den yngste småbarnsmoren. Hadde vel vært hakket bedre om om dette var for 10 år siden😅 Anonymkode: ea41f...e37
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #8 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor skal du til legen? Virker som du har en frisk og aktiv toåring👍🏻 men han trenger nok faste rutiner, så enten bør han ha fulltidsplass, eller så bør du prøve å samkjøre dagene hjemme noenlunde likt som i bhg. Evt forhøre deg med helsestasjonen om tips for å få bedre dager Anonymkode: e2560...de8 Neida, jeg mente om JEG burde til legen siden jeg er så sliten hver dag😆 Og vi har en rutinert hverdag og er veldig aktive, er kanskje det som gjør meg ekstra sliten🙈 Anonymkode: ea41f...e37
NiceOrNothing Skrevet 15. april 2022 #9 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Neida, jeg mente om JEG burde til legen siden jeg er så sliten hver dag😆 Og vi har en rutinert hverdag og er veldig aktive, er kanskje det som gjør meg ekstra sliten🙈 Anonymkode: ea41f...e37 Hadde nok ikke skadet å ta en tur til legen å ta en sjekk om du har vitamin-mangel av noe slag . D -vitamin -mangel kan føre til at man føler seg nedstemt og sliten 😘 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #10 Skrevet 16. april 2022 Jeg begynte å meditere to ganger per dag, under barne-tv og tidlig på morgenen. Pluss at jeg begynte å trene året etter. Men meditasjon anbefales, jeg gikk på kurs på Acem, men nå finner du meditasjon på nettet. Ble som natt og dag i energien. Anonymkode: fdf98...0cf 2
Kakaoen Skrevet 16. april 2022 #11 Skrevet 16. april 2022 Kan jo evt være lurt å sjekke stoffskiftet. Vet om flere som får problemer med det etter fødsel 🤞🏼
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #12 Skrevet 16. april 2022 Jeg har to barn, 4 og 6. Følt meg konstant sliten siden de ble født. Tror det har med at jeg rett og slett aldri har fått sovet så lenge at jeg våknet uthvilt. Mangel på søvn over så mange år, tror jeg tærer på energien for min del. Anonymkode: eed23...0d0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå