Gå til innhold

Test; Hvem er du i LOST?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jack her og. Ser det er mange av oss... kanskje vi skulle starte en klubb?

Skrevet

Boone, så det er med andre ord ikke særlig håp for meg :ler:

Skrevet

Du er Jack!

Jack er legen på øya, den naturlige lederen alle flokker seg om. Han er kunnskapsrik og initiativrik og opptatt av å redde så mange som mulig. Hans hang til å bestemme kan imidlertid irritere de som ikke er så lette å lede.

Det hadde jeg ikke trodd. Skal jo bli lærer så jeg er jo en slags ledertype da...

Gjest Lilleulv
Skrevet

Du er Jack!

whaat? ville være kate jeg :grine2: :)

Gjest Spacegirl
Skrevet

Du er Charlie!

Etter en kort suksess som rockestjerne sitter Charlie igjen blakk og heroinavhengig og med mange ting han gjerne skulle ha ugjort. Ikke blant de mest nevenyttige, men sosial og omgjengelig. Ivrig etter å være til nytte og full av omsorg for Claire og hennes nyfødte sønn.

Skrevet

Jack. Men jeg vet ikke så mye om serien, jeg ser ikke på den.

Skrevet

Hell NO! Jeg vil ikke være Jack. *ta testen på nytt*

Skrevet

Du er Hurley!

Øyas mest omgjengelige mann, venn med alle og flink til å holde motet oppe. Ingen vat at han hjemme er millionær, en formue han har vunnet med en tallrekke som ellers bare bringer ulykke. Er redd for at han selv er skyld i ulykken pga tallene.

Skrevet
Sun

Jeg også! Hmm, det er visst ikke så mange av oss. Vi er unike :hoppe:

Skrevet
Du er Boone!

Oppsatt på å redde sin bortskjemte stesøster, og også håpløst forelsket i henne. Full av ungdommelig lyst til å hjelpe og ordne opp slår han seg sammen med Locke og utvikler seg til en jungelens mann. Det hele ender tragisk og ikke engang Jack klarer å redde ham.

Jaja, vet jo hvordan det gikk med han!! :frustrert:

Me too. Hmm.

Skrevet

hmm. skal jeg ta det som en fornærmelse at jeg ble Claire, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...