AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1 Skrevet 15. april 2022 Prøvde av en venninne og det er nesten så en ikke merker at en røyker? Det gav meg ingenting! Jeg er vant med Marlboro Gold. Jeg ser ikke poenget med å røyke Kent med så lite nikotin. Det er vel en god festrøyk for de som egentlig ikke røyker. Anonymkode: d01f4...806
Million Skrevet 15. april 2022 #2 Skrevet 15. april 2022 (endret) Hvorfor røyke i det hele tatt? Det er jo bokstavelig talt bare penger opp i røyk. Ingen nytte, bare dyrt og helsefarlig og stinkende for alle rundt deg, dårlig ånde, gule tenner og gule nikotinfingre....ja, det er faktisk ikke en eneste positiv ting å si om røyking. Men alt dette vet du jo. Så hvorfor fortsetter du? Jeg vet det er et pes når andre påpeker dette, men jeg klarer ikke la være likevel. Jeg er veldig glad jeg klarte å slutte og røyke for 11 år siden. Min største gulrot å strekke meg etter var alle pengene jeg sparte daglig på å la være og røyke. Helsegevinsten var en bonus. Endret 15. april 2022 av Million 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #3 Skrevet 15. april 2022 Million skrev (53 minutter siden): Hvorfor røyke i det hele tatt? Det er jo bokstavelig talt bare penger opp i røyk. Ingen nytte, bare dyrt og helsefarlig og stinkende for alle rundt deg, dårlig ånde, gule tenner og gule nikotinfingre....ja, det er faktisk ikke en eneste positiv ting å si om røyking. Men alt dette vet du jo. Så hvorfor fortsetter du? Jeg vet det er et pes når andre påpeker dette, men jeg klarer ikke la være likevel. Jeg er veldig glad jeg klarte å slutte og røyke for 11 år siden. Min største gulrot å strekke meg etter var alle pengene jeg sparte daglig på å la være og røyke. Helsegevinsten var en bonus. Fordi det er veldig godt! Gulroten i hverdagen! Hvorfor røyket du? Du har jo gjort det selv!! Anonymkode: d01f4...806
Million Skrevet 15. april 2022 #4 Skrevet 15. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Fordi det er veldig godt! Gulroten i hverdagen! Hvorfor røyket du? Du har jo gjort det selv!! Anonymkode: d01f4...806 Av samme grunn som deg. Det var godt og behagelig. Poenget er vel at jeg innså at man ikke bare bør gjøre alt som "er godt", fordi det ofte ikke er sunt for en. Og røyking er faktisk potensielt dødelig. Svigermoren til min bror døde av kols, en lungesykdom forårsaket av røykingen hennes. På slutten klarte hun knapt å gå fra lenestolen i stua og ut på kjøkkenet, fordi hun ikke fikk puste pga kols... det er som å prøve og puste gjennom et sugerør. Det er flere titalls kjemikalier i sigarettrøyk, og ingen av dem er sunne. Det er også godt med snacks, iskrem, godteri og sjokolade. Men bør vi spise det flere ganger hver dag? Nei. Det er ikke bra for oss, det heller. Så da gjør vi ikke det - og det samme burde vi gjøre med røyking. Ikke gjøre det bare fordi det er "godt". Endret 15. april 2022 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #5 Skrevet 15. april 2022 Fordi det er godt og ikke like parfymert som f.eks. Lucky Strike Anonymkode: f1f9a...441 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #6 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fordi det er godt og ikke like parfymert som f.eks. Lucky Strike Anonymkode: f1f9a...441 Hva mener du med det? Anonymkode: d01f4...806
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #7 Skrevet 16. april 2022 Hvorfor røyke? Det er bare de utdaterte og ironisk nok, de fattigste, som røyker i 2022. Et tegn på laveste status. Anonymkode: ac2a4...4fd 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #8 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor røyke? Det er bare de utdaterte og ironisk nok, de fattigste, som røyker i 2022. Et tegn på laveste status. Anonymkode: ac2a4...4fd Vet ikke helt hva man skal si om mennesker som får seg til å si sånt om andre jeg men 🤔 å nei, jeg er ikke en av de som røyker. Anonymkode: a432f...da4 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #9 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vet ikke helt hva man skal si om mennesker som får seg til å si sånt om andre jeg men 🤔 å nei, jeg er ikke en av de som røyker. Anonymkode: a432f...da4 For å få de til å vite at det blir sett ned på. Det hjelper tydeligvis ikke å si at det er dårlig for helsen. Helsen blåser de i. Bokstavelig talt. Anonymkode: ac2a4...4fd 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #10 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (På 15.4.2022 den 9.54): Prøvde av en venninne og det er nesten så en ikke merker at en røyker? Det gav meg ingenting! Jeg er vant med Marlboro Gold. Jeg ser ikke poenget med å røyke Kent med så lite nikotin. Det er vel en god festrøyk for de som egentlig ikke røyker. Anonymkode: d01f4...806 Fordi jeg liker den Anonymkode: 25452...ce4 1
jukkapalme Skrevet 16. april 2022 #11 Skrevet 16. april 2022 Hvorfor røyke i det hele tatt? Røyk er harry og helsefarlig og det stinker helt jævlig. Jeg jobbet i dagligvarebutikk fra jeg var 18 til jeg var ca 20 og de eneste som kjøpte Kent var gamle damer på 80 +. Så trodde det var sånn gammel dame-røyk. Men hva vet jeg, jeg har aldri prøvd å røyke. De yngre kjøpte Prince mild, Marlboro light, lucky strike og camel, husker jeg. De gamle damene som ikke kjøpte Kent kjøpte brun Barclay.
Gjest Loublover Skrevet 16. april 2022 #12 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (På 15.4.2022 den 9.54): Prøvde av en venninne og det er nesten så en ikke merker at en røyker? Det gav meg ingenting! Jeg er vant med Marlboro Gold. Jeg ser ikke poenget med å røyke Kent med så lite nikotin. Det er vel en god festrøyk for de som egentlig ikke røyker. Anonymkode: d01f4...806 Mine hoved sigaretter er Marlboro men jeg liker også den friske smaken av Kent så røyker ca 1 pakke av den om dagen😊
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #13 Skrevet 16. april 2022 jukkapalme skrev (14 minutter siden): Hvorfor røyke i det hele tatt? Røyk er harry og helsefarlig og det stinker helt jævlig. Jeg jobbet i dagligvarebutikk fra jeg var 18 til jeg var ca 20 og de eneste som kjøpte Kent var gamle damer på 80 +. Så trodde det var sånn gammel dame-røyk. Men hva vet jeg, jeg har aldri prøvd å røyke. De yngre kjøpte Prince mild, Marlboro light, lucky strike og camel, husker jeg. De gamle damene som ikke kjøpte Kent kjøpte brun Barclay. Nå er det samme røyken da,så tviler på troverdigheten av innlegget ditt Anonymkode: 25452...ce4 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #14 Skrevet 16. april 2022 Røyking er næsty, og røykere stinker! Anonymkode: 95f04...494
jukkapalme Skrevet 16. april 2022 #15 Skrevet 16. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Nå er det samme røyken da,så tviler på troverdigheten av innlegget ditt Anonymkode: 25452...ce4 Er det det? Vel, da jeg jobbet i dagligvarebutikk fra 1998-2000 var det to forskjellige. Mulig det er samme røyken under to forskjellige navn, men vi hadde begge. At du tviler på troverdigheten av innlegget mitt kunne ikke brydd meg mindre. Endret 16. april 2022 av jukkapalme
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #16 Skrevet 16. april 2022 Hvorfor snakke så vanvittig dritt om røykere? Om du ikke røyker, veldig bra, men slutt å tro det bare er tapere som røyker! Av foreldrene i klassen til ungene som røyker, så er det klart flertall av de som har høyere utdanning og jobber! Anonymkode: d01f4...806 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #17 Skrevet 16. april 2022 1 hour ago, jukkapalme said: Er det det? Vel, da jeg jobbet i dagligvarebutikk fra 1998-2000 var det to forskjellige. Mulig det er samme røyken under to forskjellige navn, men vi hadde begge. At du tviler på troverdigheten av innlegget mitt kunne ikke brydd meg mindre. Barclay ble lagt ned som navn i 2006 Anonymkode: feeb6...a88
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #18 Skrevet 17. april 2022 jukkapalme skrev (11 timer siden): Er det det? Vel, da jeg jobbet i dagligvarebutikk fra 1998-2000 var det to forskjellige. Mulig det er samme røyken under to forskjellige navn, men vi hadde begge. At du tviler på troverdigheten av innlegget mitt kunne ikke brydd meg mindre. Ja det et det. Barkly ble Kent Anonymkode: 25452...ce4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #19 Skrevet 17. april 2022 Kent er et vanlig guttenavn i enkelte land, så når man snakker om å "røyke Kent", forestiller jeg man at man tar Kents aske, ruller det sammen med tobakk, og setter fyr på opplegget. Kanskje ikke så vanlig, men enkelte har valgt denne veien å ta avskjed med denne verden på; bedre å bli røykt av kompisene sine enn å ende i en livløs krukke i bakken. Anonymkode: 91830...31f
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #20 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor snakke så vanvittig dritt om røykere? Om du ikke røyker, veldig bra, men slutt å tro det bare er tapere som røyker! Av foreldrene i klassen til ungene som røyker, så er det klart flertall av de som har høyere utdanning og jobber! Anonymkode: d01f4...806 Fordi røyk er så jævla nasty. Sykt plagsom og røykere tar aldri hensyn før de blir bedt om det. Jobber i restaurant, og med en gang vi åpner uteservering begynner røykere med masing om å få røyk og klaging når de får beskjed at det er ikke lov å røyke på uteservering, da går de ut og stå RETT VED SIDEN av uteservering å røyke og plage gjestene og ansatte. Helt sykt å ikke gå 10 meter ekstra for å spare andre for kreftfremkallende røyk. Stort sett alltid harry parer over 50år. Anonymkode: b97af...334
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå