AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1 Del Skrevet 14. april 2022 Hei! Har malet litt med akryllakk og har pustet den inn. Så smart som jeg var, var dette selvfølgelig inne og ikke inne. Har litt hosting og når jeg spytter ut slim kommer det ut farge også. Må jeg bekymre meg? Bør jeg dra til legevakt? Eller er det ikke så farlig? Har jobbet med det for første gang og det sto ikke noe på boksen at det er farlig å puste inn. Anonymkode: bcfad...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akryl Skrevet 14. april 2022 #2 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei! Har malet litt med akryllakk og har pustet den inn. Så smart som jeg var, var dette selvfølgelig inne og ikke inne. Har litt hosting og når jeg spytter ut slim kommer det ut farge også. Må jeg bekymre meg? Bør jeg dra til legevakt? Eller er det ikke så farlig? Har jobbet med det for første gang og det sto ikke noe på boksen at det er farlig å puste inn. Anonymkode: bcfad...81c Ring legevakten og spør dem! Hilsen din godeste venn Akryl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #3 Del Skrevet 14. april 2022 Kontakt Giftinformasjonen hvis uhellet er ute 22 59 13 00 Anonymkode: b84e5...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #4 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kontakt Giftinformasjonen hvis uhellet er ute 22 59 13 00 Anonymkode: b84e5...5b4 Den er døgnåpen. Anonymkode: f1948...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #5 Del Skrevet 14. april 2022 Det står ikke noe på boksen? Prøv å finn sikkerhetsdatablad for produktet, der står hva man skal gjøre ved uhell. Anonymkode: c8f92...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå